Ik moet binnenkort een web-site in mekaar gaan knutselen (nou ja, eigenlijk m'n vriendin, maar die snapt niet zoveel van dat soort dingen...
), maar nu loop ik een beetje tegen de vraag op of ik die site voor schermen met 1024*768 moet maken (en dus meer kwijt kan) of toch voor het oude 800*600 (wat op vrijwel elk scherm past). Iemand een suggestie?
Het beste is toch allebei maar als je moet kiezen toch 1024*768
Erm...
Verwijderd
Je kunt ook iets maken als op www.strakurtusse.nl dat werkt altijd ondanks de instellingen.
Verwijderd
Ik maak het design meestal voor 1024*768, maar zorg dat alle content en navigatie in 800*600 te zien is. Dus mensen met een kleiner browservenster krijgen een smallere en langere tekst
wat veel ontwerpers die ontwerpen voor 1024*768 vergeten is dat veel mensen die resolutie gebruiken. maar die vaak ook iets van icq/msn hebben lopen,of extra brede taakbalken oid. zodat de werkelijke groote altijd te klein is
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik verzoek u dringend doch vriendelijk om deze discussie ten andere tijde te voeren, met ICQ of MSN of iets dergelijks. Dit ten gevolge van de eeuwenoude discussie op dit punt.
Als je heel graag meer over dit onderwerp wilt weten, en onze meningen horen, zoek dan op "resolutie" in de search op dit forum.
Als je heel graag meer over dit onderwerp wilt weten, en onze meningen horen, zoek dan op "resolutie" in de search op dit forum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()