Toon posts:

DIVX Opnemen op Normale video recorder?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Enig idee hoe dit te doen? ALs ik dit wil via de scart aan sluiting dan is er alleen z/w beeld omdat die niet naar AV gaat maar naar YC? En dan nog het geluids probleem maar dat zal wel een kabel zijn. Voor Systeem specificaties zie onderschrift.

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
maak dan gebruik van de composiet uitgang op je videokaart, is genoeg kwaliteit voor VHS dan heb je iig kleur, verder moet je zo'n scartblokje hebben met aan de ene kan een scartaansluiting en aan de andere kant 3*tulp: audio l/r en gele composite ingang

Als je verder wil zoeken naar je zwart wit probleem, gebruik de search, het is al zo vaak voorbijgekomen of kijk in de tvout faq

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik dus dat speciale ronde stekkertje die naar een scart blokje gaat en waar dus 3 tulps bij kunnen. Ik heb gezocht maar kon mijn probleem niet erin terug vinden?
Of zit ik gewoon te slapen dat het niet lukt ofzo???? Kan ver...e wel Unix configgen en alles maar een stomme opname op me video recoreder vanaf me pc lukt niet hehehhehe.ALs ik hem dus direct op de video aansluit is er alleen maar z/w beeld omdat deze niet YC oppakt? Hoe krijg ik me video uit op AV dan is het hele probleem verholpen.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 12:03
Op donderdag 28 maart 2002 15:30 schreef W2KTja het volgende:
Ik gebruik dus dat speciale ronde stekkertje die naar een scart blokje gaat en waar dus 3 tulps bij kunnen. Ik heb gezocht maar kon mijn probleem niet erin terug vinden?
Of zit ik gewoon te slapen dat het niet lukt ofzo???? Kan ver...e wel Unix configgen en alles maar een stomme opname op me video recoreder vanaf me pc lukt niet hehehhehe.
SVHS heet die aansluiting.
Via die scartadapter werkt SVHS niet altijd, is afhankelijk van je TV/Videorecorer.

Gebruik effe de search, is al erg vaak langsgekomen (misschien zelfs wel in de FAQ).

;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wist dat het zo heete was het even vergeten. Maar nog krijg ik die MX niet naar AV ja het lukt wel alleen Z/W op YC is alles gewoon kleur.

Verwijderd

Lees de VB FAQ eens over zwart-wit problemen.

Ik kan via composite gewoon een DivX of om het even wat gewoon tapen naar video via TV-out.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 16:45 schreef HlpDsK het volgende:
Lees de VB FAQ eens over zwart-wit problemen.
Ik zal hem nog is lezen. Mischien iets over het hoofd gezien!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 19:17

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb het gisteren nog gedaan, een divx op een videoband opgenomen. Ik heb eerst ook het probleem dat het beeld zwart-wit was, maar het bleek dus dat mijn Video geen NTSC signaal kon gebruiken. Ff op PAL gezet en het werkte als een trein.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 17:12 schreef mymind* het volgende:
Ff op PAL gezet en het werkte als een trein.
Ja leuk dat heb ik dus al geprobeerd! PAL, NTSF en 16:9

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 12:03
Heb je geen gewone composiet TV-out, gebruik die dan en sluit het zo aan (met de cinch dus, en niet de SVHS):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/schema.jpg

Daar waar "TV" staat komt uiteraard je videorecorder ...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 23:12 schreef ThaWout het volgende:
Heb je geen gewone composiet TV-out, gebruik die dan en sluit het zo aan (met de cinch dus, en niet de SVHS):
Kijk hier hebben we wat aan zal het spoedig proberen.
Thanks for the help.
Pagina: 1