Ik ben op zoek naar een goede host, die veel webspace geeft voor niet al te veel geld. Ik zit nu bij Plant internet. Is een ontzettend goede host (ze kennen daar alleen maar uptime, reageren meteen op problemen en lossen ze ook onmiddelijk op, daarbij is de snelheid behoorlijk hoog). Probleem is echter dat ik daar maar 100 Mb webspace heb en daarvoor betaal ik al 59 euro per maand. Elke extra Mb kost 0.45 euro per maand. Aangezien ik zo'n 300 Mb nodig heb, gaat me dat al gauw 150 euro per maand kosten!! Dat vind ik toch wel erg veel. Mijn vraag is dus of er iemand een betrouwbare host weet (al is het alleen maar voor webspace, geen domeinnaam of iets dergelijks) met redelijk wat dataverkeer voor een fatsoenlijke prijs?
ff voor de duidelijkheid: ik wil dus GEEN gratis host of banners of iets dergelijks. Ik wil er best wat geld voor neerleggen, als het maar snel en betrouwbaar is!
ff voor de duidelijkheid: ik wil dus GEEN gratis host of banners of iets dergelijks. Ik wil er best wat geld voor neerleggen, als het maar snel en betrouwbaar is!