Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een Samsung Syncmaster 770 TFT.
Op zich ben ik heel tevreden over dit scherm.
Het enige wat me opvalt (en waar ik me aan stoor) is het volgende.
Bij divx'jes of bij bv 3dmark valt mij af en toe op dat er een soort horizontale breuk zit in de beeld opbouw.
Bij fps games zie ik dit ook als ik bv naar snel naar links of rechts kijk.
Ik ging er steeds vanuit dat dit aan mijn scherm lag. Maar nu zag ik laatst op een lanparty iets soortgelijks bij een iemand die een 19" philips scherm had en dezelfde grafische kaart.
Daarom vraag ik me nu af of dit mischien te verhelpen is met een istelling, of toch een hardware beperking van mijn monitor.
Mijn grafische kaart is (zoals te zien in mijn sig.) een GF3 classic.
De native resolutie van mijn Syncmaster 770TFT is 1280x1024 en daar speel ik ook de games op. Op deze resolutie kan ik 75Hz aan, maar door de detonator toestanden is hij momenteel 60Hz.
Graag jullie opmerkingen....
Op zich ben ik heel tevreden over dit scherm.
Het enige wat me opvalt (en waar ik me aan stoor) is het volgende.
Bij divx'jes of bij bv 3dmark valt mij af en toe op dat er een soort horizontale breuk zit in de beeld opbouw.
Bij fps games zie ik dit ook als ik bv naar snel naar links of rechts kijk.
Ik ging er steeds vanuit dat dit aan mijn scherm lag. Maar nu zag ik laatst op een lanparty iets soortgelijks bij een iemand die een 19" philips scherm had en dezelfde grafische kaart.
Daarom vraag ik me nu af of dit mischien te verhelpen is met een istelling, of toch een hardware beperking van mijn monitor.
Mijn grafische kaart is (zoals te zien in mijn sig.) een GF3 classic.
De native resolutie van mijn Syncmaster 770TFT is 1280x1024 en daar speel ik ook de games op. Op deze resolutie kan ik 75Hz aan, maar door de detonator toestanden is hij momenteel 60Hz.
Graag jullie opmerkingen....