Heeft iemand recente ervaring met het hosten van een website bij DutchWebHosting? Ik heb genoeg slechte oude ervaringen gelezen dankzij de search, maar ze schijnen van lokatie te zijn veranderd dus ik wil weten hoe het tegenwoordig loopt.
Omdat m'n huidige provider nogal ranzig begint te worden, wil ik m'n website (±250 Mb) gaan verplaatsen, en DWH is verreweg het goedkoopste, bij Vuurwerk en consorten betaal je het 7-voudige
Ik begrijp dat de kwaliteit dan ook beter is, maar het is voor een vereniging van ±100 leden niet te verantwoorden om ruim 700 Euro per jaar uit te geven aan hun homepage (ik ben penningmeester dus ik moet het verantwoorden
)
Dus als je recent (laatste paar maanden) ervaringen met hen hebt die je wilt delen: graag. Als je een goede ervaring hebt met een andere provider die voor <=250 Euro per jaar een site van ±250 Mb wil hosten, houd ik me natuurlijk ook aanbevolen.
Omdat m'n huidige provider nogal ranzig begint te worden, wil ik m'n website (±250 Mb) gaan verplaatsen, en DWH is verreweg het goedkoopste, bij Vuurwerk en consorten betaal je het 7-voudige
Dus als je recent (laatste paar maanden) ervaringen met hen hebt die je wilt delen: graag. Als je een goede ervaring hebt met een andere provider die voor <=250 Euro per jaar een site van ±250 Mb wil hosten, houd ik me natuurlijk ook aanbevolen.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...