Recente ervaring met Dutchwebhosting?

Pagina: 1
Acties:

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 16:22
Heeft iemand recente ervaring met het hosten van een website bij DutchWebHosting? Ik heb genoeg slechte oude ervaringen gelezen dankzij de search, maar ze schijnen van lokatie te zijn veranderd dus ik wil weten hoe het tegenwoordig loopt.

Omdat m'n huidige provider nogal ranzig begint te worden, wil ik m'n website (±250 Mb) gaan verplaatsen, en DWH is verreweg het goedkoopste, bij Vuurwerk en consorten betaal je het 7-voudige :( Ik begrijp dat de kwaliteit dan ook beter is, maar het is voor een vereniging van ±100 leden niet te verantwoorden om ruim 700 Euro per jaar uit te geven aan hun homepage (ik ben penningmeester dus ik moet het verantwoorden ;))

Dus als je recent (laatste paar maanden) ervaringen met hen hebt die je wilt delen: graag. Als je een goede ervaring hebt met een andere provider die voor <=250 Euro per jaar een site van ±250 Mb wil hosten, houd ik me natuurlijk ook aanbevolen.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-10 19:19

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik heb net een kleine week een domein bij hen, en de afhandeling wat betreft het aanmaken van domein verliep prima! Inmiddels duurt het wel een tijdje tot de MySQL database wordt geactiveerd, maar de server is best snel, ook wat uploaden betreft.

edit 14:52:

ik heb net mail dat de database is aangemaakt :D dus ik heb goede ervaringen

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 16:22
*schopje*

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

minderdan 250 euro per jaar een site van 250 mb krijg je echt niet bij een beetje goede webhost voor die prijs, thats all i can say

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-10 13:38
Bull, een mb extra kost niks. Het feit dat ze er veel voor vragen is heel wat anders. Maar er moet vast wel ergens in Nederland een provider zijn die gewoon een redelijke prijs rekent?

• TheJee93
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-08-2015
Damn hoe kom je aan een site van 250 Mb??

 Fanboy | Code monkey | Occasional speaker

• Klaus_1250
Heel veel foto's (geen xxx), een online fotoboek als het ware.
De site is eigenlijk 450mb, alleen bij 250mb kunnen we niet meer bij. Is afgesloten, maar ze zijn vergeten op de delete-knop te drukken :-)

Het gaat dus voornamelijke om ruimte, niet om bandbreedte.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 12:12 schreef Klaus_1250 het volgende:
Bull, een mb extra kost niks. Het feit dat ze er veel voor vragen is heel wat anders. Maar er moet vast wel ergens in Nederland een provider zijn die gewoon een redelijke prijs rekent?
helemaal geen bull, kortzichtig heet het als je ervanuit gaat dat een mb niks kost

• Klaus_1250
Is niet kortzichtig, maar opslagcapaciteit kost gewoon niks meer. Ga maar eens rekenen!
Pagina: 1