Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
euhm, volgens mij kan de liteon 12x10x32 helemaal geen DMA(ik heb 'm zelf ook, maar het is me nog nooit gelukt om 'm op dma te krijgen(met win95/98/ME/2k/XP))
Verwijderd
heeft die liteon wel udma ondersteuning?? volgens mijn herinnering niet, dus dan klopt de PIO mode wel
vaaag... dit is niet leuk
moet toch wel willen? als ik een spelletje bv van cd install en er zit muziek bij de installatie gaat die muziek vet kraaken, nou fijn is dat
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hij kan zeker wel in dma mode, daar draait hij hier namelijk ook mee.
in pio mode draait ie echt minder en kan ik amper wat doen tijdens het branden...
met dma merk je niet dat ie aan het branden is..
hij zit bij mij op de sec master, met een cdrom aan de sec slave. (die cdrom draait ook in dma mode)
toch nog maar eens met je drivers kloten of ff in de bios kijken... (in de bios kan je selecten of ie op pio mode of auto mode kan)
sys:
XP 1700+
MSI K7T turbo
WinXP
LiteOn 12-10-32
in pio mode draait ie echt minder en kan ik amper wat doen tijdens het branden...
met dma merk je niet dat ie aan het branden is..
hij zit bij mij op de sec master, met een cdrom aan de sec slave. (die cdrom draait ook in dma mode)
toch nog maar eens met je drivers kloten of ff in de bios kijken... (in de bios kan je selecten of ie op pio mode of auto mode kan)
sys:
XP 1700+
MSI K7T turbo
WinXP
LiteOn 12-10-32
inderdaad moet ik dat maar even doen ja... jij hebt ook een msi zie ik, goeie mobos btw
had eerst een andere, hehe toen ik deze kocht... zat foute voeding in me pc.. 2 hdds opgefikt en mobo weg.. toen maar een msi gekocht
volgens mij heb ik zo het probleem opgelost :
firmware update voor me liteon fikker.. hij staat nu op DMA
thx jongens!
firmware update voor me liteon fikker.. hij staat nu op DMA
thx jongens!
edit:
JAAAA! zeker het is opgelost!!
beter... dit is echt stukken beter... bedankt!
ben nu blij

JAAAA! zeker het is opgelost!!
ben nu blij
Verwijderd
moet ik toch ook maar eens proberen dan.
M'n DVD speler wil ook maar niet uit de PIO modus
M'n DVD speler wil ook maar niet uit de PIO modus
Pagina: 1