Toon posts:

Sony Memorystick: 1x 128MB of verdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend ga ik de Sony Cybershot F707 kopen. De 16MB die er standaard bij zit is natuurlijk niet toereikend als ik op locatie ga fotograferen of filmen. Ik twijfel nu om of een x 1 128MB aan te schaffen of bijvoorbeeld 2 x 32MB en 1 x 64MB dit ook om het een beetje geordend te houden. Wat raden jullie aan?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik zou 1 grote doen, laat je die in je toestel zitten, raak je hem ook niet kwijt

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39
Wat goedkoper is: 1x128 of 2x64. Ik heb zelf bij mijn 707 gewoon de 128 erbij gekocht. Als je beetje stevig fotografeert is dat zelfs een tikje aan de kleine kant en zou je er nog een bji moetenhebben, dan wel snel overzetten naar een laptop ofzo.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Een 128 is idd de goedkoopste oplossing. Ik denk dat ik dan ook maar voor die 128MB ga.

Verwijderd

ik heb vorige week een sony dsc-p5 gekocht...
32 mb extra....
een groter probleem vind ik het bereik van de batterij..

als je die extra kan kopen zou ik dat zeker doen

Verwijderd

Topicstarter
Het is mogelijk om er een extra accu bij te kopen. Ik denk ook wel dat ik dat doe er is niets vervelender dan een lege accu/ memorystick ;-).

Ondanks dat schijnt er bij deze camera een zeer goede accu te zitten.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 15:04 schreef Schelle het volgende:
Het is mogelijk om er een extra accu bij te kopen. Ik denk ook wel dat ik dat doe er is niets vervelender dan een lege accu/ memorystick ;-).

Ondanks dat schijnt er bij deze camera een zeer goede accu te zitten.
ja maar als jij de hele tijd loopt te zoomen en te flitsen en op je lcdtje zit te kijken gaat het allemaal hard..
Ik heb het n elk geval gemerkt dit weekend.. :(

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig zit er ook een `normale`zoeker op dat scheelt weer wat. Nieuwe accu kost volgens mij iets van 70euro.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:39
Op donderdag 28 maart 2002 15:10 schreef Schelle het volgende:
Gelukkig zit er ook een `normale`zoeker op dat scheelt weer wat. Nieuwe accu kost volgens mij iets van 70euro.
Het is geen normale zoeker, maar ook een (klein) LCD schermpje. Vreet zeker niet zoveel stroom als de grote LCD, maar toch wel wat. Een nieuwe accu is idd vrij duur, maar die van de 707 gaan behoorlijk lang mee.

No production networks were harmed during this posting

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
die 128mb sticks zijn trouwens ook van Sandisk verkrijgbaar, stukje goedkoper (niet heel veel)

Ik zou wel dikke korting vragen op die mem. sticks, daar zit behoorlijk wat marge op. ;) in combinatie met een camera kun je dat ding in de winkel toch al snel erbij krijgen, beetje doorzeuren. (ik werk ook in een winkel met die spullen, vandaar..) 2x 64 is bijna even duur, handig dat je altijd een reserve hebt, mocht er eentje kwijt/stuk zijn. en je kunt ook met anderen ruilen bijvoorbeeld. of eentje in je usbreader en eentje in je camera. etc. ik zou eerder dus 2 losse kopen.

/edit/
accus zijn ook van varta te krijgen, deze hebben dezelfde capaciteit en de halve prijs, wellicht ook leuk?
/edit/

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dus als ik bij jou winkel koop dan krijg ik die 128MBer er voor niks bij??

*D

Om welke winkel gaat het dan???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de 128MBer aangeschaft. In de toekomst wil ik misschien nog wat meer sticks aanschaffen.
Pagina: 1