[php] klein vraagje -> k zie t niet

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 17:46

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
PHP:
1
<?function getDirList ($dirName) {    $d = dir($dirName);    while($entry = $d->read()) {        if ($entry != "." &amp;&amp; $entry != "..") {            if (is_dir($dirName."/".$entry)) {                getDirList($dirName."/".$entry);            } else {                echo "<a href=\"".$dirName."/".$entry."\">".$dirName."/".$entry."\n<br>";            }        }    }    $d->close();}getDirList(".");?>

ik heb dit boven me als dirlist.
Alleen hij doet nu ook subdirs... Hoe kan k dat weghalen??

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

PHP:
1
<?function getDirList ($dirName) {    $d = dir($dirName);    while($entry = $d->read()) {        if ($entry != "." &amp;&amp; $entry != "..") {            echo "<a href=\"".$dirName."/".$entry."\">".$dirName."/".$entry."\n<br>";                    }    }    $d->close();}getDirList(".");?>

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
door te leren coden...

kom op zeg :)

hoe simpel kan het zijn ? er staat OVERDUIDELIJK 'is_dir' en daarna nog es de functie aanroep

Verwijderd

decramy: Ik heb dit boven me als dirlist.
Alleen hij doet nu ook subdirs... Hoe kan k dat weghalen??
Door niet getDirList van bestanden die een directory binnen je directory zijn (subdirs dus :P) te vragen.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

uhm duh.............

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.