Weet iemand of het in toekomst eventueel mogelijk wordt om bepaalde games uit te breiden? Er zit immers HD op dus technisch gezien zal het wel mogelijk zijn, met name voor HALO lijkt het me wel cool want de MP maps zijn nu naatje.
uitbreidingen komen er zeker.
Eigenaars van DOA3 in de VS kunnen nu al via een CDtje extra kostuums toevoegen. De PAL versie bevat deze extra kostuums al en heeft dus nog geen extras.
Eigenaars van DOA3 in de VS kunnen nu al via een CDtje extra kostuums toevoegen. De PAL versie bevat deze extra kostuums al en heeft dus nog geen extras.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Hmm dat biedt leuke mogelijkhedenOp donderdag 28 maart 2002 13:07 schreef Ruud2001 het volgende:
Verwijderd
Yep, die cd wil ik dus wel hebben, maar die wordt bij de Amerikaanse Official Xbox Magazine geleverd, iemand enig idee hoe ik die in NL ga krijgen? Boekhandels importeren geloof ik geen tijdschriften...
Misschien dat iemand een ISO kan maken en dat je hem zelf kan branden.Op donderdag 28 maart 2002 13:12 schreef RefriedNoodle het volgende:
Yep, die cd wil ik dus wel hebben, maar die wordt bij de Amerikaanse Official Xbox Magazine geleverd, iemand enig idee hoe ik die in NL ga krijgen? Boekhandels importeren geloof ik geen tijdschriften...
errrr:Op donderdag 28 maart 2002 13:12 schreef RefriedNoodle het volgende:
Op donderdag 28 maart 2002 13:07 schreef Ruud2001 het volgende:
Als je strax ook kan internetten is er een mogelijkheid om voor spellen extra maps en add-ons enzo te downen. Deze sla je dan op de HD op.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
raptorix: gaat niet werken helaas, de Xbox accepteert geen CDR, bovendien is het ook een dvd wat bij dat tijdschrift zit. Bedankt voor het meedenken, echter. 
Xtuv: ik heb een import-model.
Ik heb beschikking tot dvd-branderOp donderdag 28 maart 2002 14:13 schreef RefriedNoodle het volgende:
raptorix: gaat niet werken helaas, de Xbox accepteert geen CDR, bovendien is het ook een dvd wat bij dat tijdschrift zit. Bedankt voor het meedenken, echter.
Pagina: 1