[psion] vervanger wat gesynchroniseerd kan worden

Pagina: 1
Acties:

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:45
hallo ik heb een klant die een psion gebruikt alleen nou heeft dat ding het begeven en was haar vraag of er ook zo iets als een psion is wat ook gesynchroniseerd kan worden.

heeft iemand een goed idee ? ik heb geen idee wat een vervanger zou kunnen zijn.

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 23:48
Geen idee waar jij de laatste 10 jaar hebt uitgehangen :P maar je kan kiezen uit een Palm OS of een Windows OS en uit tig verschillende merken Palm, Sony, Casio, HP etc.

Gebruik de search en www.google.nl.

[subscript]En om dat ik zo aardig ben is dit om je op weg te helpen[/subscript] www.palmclub.nl

edit:
Dit moet eigelijk in Gadget talk staan

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:08

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

HA>>GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gesynched met wat? Outlook? Notes?

Maar idd, bijna alle PDA's zijn tegenwoordig te synchen met windows etc.

Als ie eerst een Psion had, kan ie toch weer een psion nemen? Of anders een Palm als ie niets om grafische dingen etc geeft.

Wat is het budget?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:45
Op donderdag 28 maart 2002 13:23 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Geen idee waar jij de laatste 10 jaar hebt uitgehangen :P maar je kan kiezen uit een Palm OS of een Windows OS en uit tig verschillende merken Palm, Sony, Casio, HP etc.
haha ik heb me helemaal niet verdiept in die zooi dus vandaar.. maar heb op google wat opgezocht en er over gelezen en het is dus een palm georden die erg goed bevalt !

bedankt voor de hulp :Y)