Probleem met een Laserprinter

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Een tijdje terug heb ik een 2e hands laserprinter op de kop weten te tikken, het gaat hier om een

Kyocera FS-600

Bij deze printer kwamen 3 volle toner cartidges, dus het leuk mij wel interessant..

Een probleem echter, hij print prima, maar iets voor het midden van de pagina (links) is de print een beetje vaag. Ik heb al de rollen schoongemaakt, geen resultaat. Toner vervangen, drum gereinigd, met compressor hele zaakje grondig schoongeblazen, geen resultaat. Nu ben ik benieuwd, is de printer gewoon stuk of heb ik iets over het heefd gezien?

Zo'n printer is echt prima voor text uit te printen, smorgens even je email bij je ontbijt lezen, je outlook agenda uitprinten, de 3 toners zijn goed voor 15000 pagina's dus daar kan ik nog wel ff mee vooruit, iemand een idee?

Alvast bedankt.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Oh ik heb de drum niet aan zon/kantoor/thuis/licht blootgesteld, ik heb hem met dit probleem aangeschaft..

Vervuiling lijkt me ook niet logisch, omdat hij over het hele traject niet goed print terwijl een rol waarschijnlijk niet over zijn hele diameter vervuild is..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

schud de toner eens heen en weer en probeer het dan eens opnieuw

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

Loopt dat vage in een baan zoals je papier ook door de printer gaat (van voor naar 8er)?
Dan kan het zijn dat er een corotron vies is, dit is een heel dun draadje waar hoogspanning op staat.
Je hebt waarschijnlijk 2 van die dingen, 1 bij je drum voor je laser.en 1 waar je drum en je papier samen komt.
Deze 2 voorzichtig schoonmaken met bv een wattestaafje.

Het kan ook zijn dat je magneet rol van je ontwikkelbak niet goed staat afgesteld of een zwakke plek heeft.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10

Zak

Een drum kan ook opraken.