Toon posts:

Pioneer DVD A03 of toch een 103??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He allemaal, zijn er hier mensen die een pioneer DVD-RW A03 hebben? en zoja hoe wordt dat ding aangegeven in nero of in het aparaat beheer?

Ikzelf heb een A03 (althans dat staat op de sticker die erop zit) maar overal in mijn pc wordt ie aangegeven als een 103.
Tevens kan ik in nero maar op 1 speed branden terwijl de A03 toch echt 2x aan zou moeten kunnen.

Zou iemand me hiermee kunnen helpen.

Bedankt alvast.

Verwijderd

dat wil ik ook weten... ;)

ik wil er zelf ook een voor ps2 en movie backup :(

• cvloenh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 10:05
heb ik ook, en het verschil tussen 1x of 2x speed branden zit hem in de lege dvd. De meeste lege dvd's staan alleen branden toe op 1x

Zelf heb ik alleen op 2x speed kunnen branden met een Verbatim dvd-r als je het exacte type wilt weten kan ik het wel eens op zoeken.

cvloenh@zonnet.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ben er inderdaad achter wat het probleem is met het op 1 of 2 x branden, dat is nu opgelost.

Maar ben heel benieuwd wat er aangegeven wordt bij andere systemen die een A03 hebben draaien.
Of hij dus ook overal gewoon i.p.v pioneer DVD-RW A03 een PIONEER DVD-RW 103 aangeeft als type. in of aparaat beheer of in het brand programma (nero in mijn geval)

Hier ben ik heel benieuwd naar.

Hoor het graag

Verwijderd

iemand ervaring met dvd movie backup? werken deze gewoon in een dvd speler (standalone)??

Verwijderd

Topicstarter
Moet even weten wat je bedoeld, wat voor film wil je backuppen?
gewoon een orginele film dvd? sommige films zijn groter als 4,7 gb dus 1 op 1 kan je z eniet kopieeren dan,
maar ja divx is natuurlijk handig om dat probleem op te lossen.

1 ding is duidelijk, backuppen gaat wel heel erg hard met zo'n ding, en het ruimt snel op.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 17:02 schreef __EriK_26__ het volgende:
Moet even weten wat je bedoeld, wat voor film wil je backuppen?
gewoon een orginele film dvd? sommige films zijn groter als 4,7 gb dus 1 op 1 kan je z eniet kopieeren dan,
maar ja divx is natuurlijk handig om dat probleem op te lossen.

1 ding is duidelijk, backuppen gaat wel heel erg hard met zo'n ding, en het ruimt snel op.
LOL , dvd rippen en daar divx van maken en dan weer op dvdr branden, dat is wel erg dom , je kan een dvd gewoon op schijf rippen daarna birate lager maken zodat het wel op een dvd past, want een divx kan geen 1 dvd speler afspelen , dus nergens nuttig voor 8-)

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

ik heb ook een A03 die als 103 wordt aangegeven
volgens mij is 103 de OEM naam

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1