Toon posts:

[Flahs] Html zelfde als swf ??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beetje html n00b dus vandaar !

maar hier is dus probleem:
hoe kan ik een html bestandje maken met een flash filmpje erin, maar dat ie de zelfde eigenschappen heb als dat je een swf bestandje opent in je IE.
dus dat als je je browser van groote veranderd dat het filmpje mee veranderd.(en dat het in het midden staat)
of als het makkelijker is een html bestandje maken die het swf bestandje automatische opent in hetzelfde venster !

bvd

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Deze dingen kan je ook wel opzoeken in de help!

Maar ik zal je ff antwoord geven. Je moet het swf bestand 'publishen'. Dit kan naar verschillende formaten, gif, exe, swf, html etc.
Je moet eerst ff naar de publish-opties zoeken. Staan wel onder bestand/file. Dan moet je dus swf en html selecteren
en dan de opties bekijken. Zo kan je het filmpje bijv. altijd even groot laten zijn als het browserscherm of een vaste grootte. Die opties moet je zelf maar even uitpluizen.
Succes

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Euhm... voor html moet hje ff google sjekken ofzo. Voor zover ik weet is het niet mogelijk het filmpje te vergroten als je je browser groter maakt. Dmv van html code kun jet het wel centreren. ;)

Erm...

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

width en breedte van de embed code voor je swf in je html op 100% zetten, verder alle margins etc etc in je pagina op 0 zetten. Verder verwijs ik je graag naar de documentatie bij flash en de documentatie over flash op het internet te vinden via google.
http://www.moock.org/webdesign/flash/fillthewindow.html

Dit topic is gesloten.