Toon posts:

Papst 8412NGL in mycom voeding --> kan dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik had een vraagje waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden. In mijn computer zit de mycom voeding van 55 euro. Als de fan op volle toeren draait maakt ie een hoop herrie. Ik heb nu de Papst 8412 NGML erin gezet en het geluid is flink afgenomen, maar toch wil ik het nog stiller (wel zo fijn als ik :Z). Zou de Papst 8412NGL genoeg airflow leveren om de voeding goed te koelen. En zo niet, wat gebeurt er als ik de fan er toch inzet en de voeding te warm wordt? Wat raden jullie mij aan? Weet iemand wat voor type voeding het eigenlijk is, wat daar ben ik ook niet helemaal uitgekomen. Ik dacht een powertech of zoiets.

alvast bedankt voor jullie reacties!!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Er zijn hier mensen die hun voedingsfan op 7 volt hebben draaien en dat gaat ook goed. Dus gewoon erinzetten zo'n papst. Gaat wel goed.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op donderdag 28 maart 2002 12:46 schreef -=MOL=- het volgende:
Er zijn hier mensen die hun voedingsfan op 7 volt hebben draaien en dat gaat ook goed. Dus gewoon erinzetten zo'n papst. Gaat wel goed.
Idd, mijn voeding fan draaid zelfs maar op 5V, en dat gaat ook al maanden goed... :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05
Op donderdag 28 maart 2002 13:59 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Idd, mijn voeding fan draaid zelfs maar op 5V, en dat gaat ook al maanden goed... :)
Tot...............................het een keer misgaat ;) :P