[CM] Waardeschaal op originaliteit... tijd,casemod

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Vaak reageren mensen bij iedere nieuwe casemod hetzelfde. ALtijd is ie :9~ ...
Nooit word er echt gekeken naar de originaliteit.
(veel zie je hetzelfde rondgaan en altijd is ie tof)
Ook word er niet vaak gekeken naar de moeite. Als je een lian li kast met het dak van een coolance gebruikt is ie supermooi. Maar hier zit geen moeite in hoor. Hooguit uurtje werk om het dak en bedrading+ wc te installeren.
Echte moeite is mooi dremelwerk etc.
Ook is er zoiets als efficientie. Ik bedoel dus het nut van een lcd wat je ermee kan doen en temperatuuranduiding van cpu en gpu dmv leds.

Hier word nooit naar gekeken en nooit op beoordeeld. De tweakers hier moeten wat kritischer worden. :)

Samen staan we sterk!

Verwijderd

:Z :z :Z :z :Z :z :Z

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 19:44

Whuzz

Dodgeball!

Op donderdag 28 maart 2002 11:46 schreef IkBenAlles het volgende:
De tweakers hier moeten wat kritischer worden. :)
Wij moeten helemaal niets. Al het tweaken en overklokken en modden gebeurt voor de lol, als hobby, en 'moeten' hoort niet bij een hobby. :(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:16
Op donderdag 28 maart 2002 11:50 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Wij moeten helemaal niets. Al het tweaken en overklokken en modden gebeurt voor de lol, als hobby, en 'moeten' hoort niet bij een hobby. :(
Bingo! Daar ben ik het mee eens.
We moeten niets, we mogen.
En als jij zo nodig vind dat elke casemod kritisch moet worden bekeken doe je dat toch lekker zelf.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Mja nix moet :)
maar sommige lui reagere wel erg vaak negatief op de gene die juist iets creatiefs laten zien terwijl ze zelf nix initiatiefs brengen

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 19:09

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

nix moet idd, maar ben het TOCH met de topicstarter eens, je maggum best mooi vinden maar geef toelichting ofzow wat je leuk vind en wat minder, stop iets meer tijd in je reactie :)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 28 maart 2002 12:03 schreef AtomicShockwave het volgende:
nix moet idd, maar ben het TOCH met de topicstarter eens, je maggum best mooi vinden maar geef toelichting ofzow wat je leuk vind en wat minder, stop iets meer tijd in je reactie :)
En hier ben ik het weer helemaal mee eens.

Reacties van: "leuk" of "mooi" die kan iedereen wel geven, maar als iedereen nou eens reageert met wat ze er mooi aan vinden en waarom... Opbouwende kritiek is ook altijd leuk.
En verder heb ik een hekel aan die mensen die zeggen dat ze het lelijk vinden, terwijl ze waarschijnlijk zelf niks aan hun case hebben gedaan.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• NitroX infinity
Op donderdag 28 maart 2002 12:51 schreef -=MOL=- het volgende:
Reacties van: "leuk" of "mooi" die kan iedereen wel geven, maar als iedereen nou eens reageert met wat ze er mooi aan vinden en waarom...
Tja, je kunt niet altijd zeggen wat je aan iets mooi vind, soms vind je het gewoon mooi zonder dat je weet waarom.
bijvoorbeeld supermodellen, wat vind je er nou precies mooi aan?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
bijvoorbeeld supermodellen, wat vind je er nou precies mooi aan?
Moeten we dat nog gaan uitleggen :?

Leeg

• Felyrion
  • Laatst online: 22:54

Felyrion

goodgoan!

we kunnen natuurlijk een soort standaard becijferings schaal verzinnen zoals
originaliteit : 4
moeite : 7
etc?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

En als er weeeeeeeer een raampje inzit een aftrek van -10 punten :)

• NitroX infinity
Op donderdag 28 maart 2002 13:01 schreef robje het volgende:

[..]

Moeten we dat nog gaan uitleggen :?
Dat was dus niet echt een vraag, was retorisch bedoeld.

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 15:39

RetepV

ALLES valt te repareren

bijvoorbeeld supermodellen, wat vind je er nou precies mooi aan.
Ik zou niet weten waarom ik een vrouw mooi vinden, maar ik heb een apparaat dat PRECIES aangeeft hoe mooi een vrouw is :).

Macbook Pro

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 13:40 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik een vrouw mooi vinden, maar ik heb een apparaat dat PRECIES aangeeft hoe mooi een vrouw is :).
:D

maar om nou per persoon cijfers te gevenop zn keesmot vind ik te ver gaan, en so what als bij elke topic iedereen :9~ neerzet?
als die persoon dat nou zo vind...GoT is vrijwillig geen dictatuur...vrijheid van meninguiting enzo geld hier allemaal hoor :Y)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:30

Epsilon

Ik denk dat je het niet in een cijfer moet uitdrukken hoor, als die gozer gewoon zijn best gedaan heeft, en er dus ook beretrots op is, ben ik zeker niet de gene die gaat zeggen van: nou, die haalt de 4 nie hoor...

Als een casemod mooi is, dan blijft ie gewoon een beetje hangen bij de mensen die het topic gezien hebben, en DAT is al meer dan genoeg. Als iemand terugverwijst naar jouw casemod, is dat een enorm compliment (tenzij het natuurlijk in een "hoe vernaggel ik me case het beste" topic is.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik vind gewoon als iemand er om vraagt kritisch te zijn, en anders.. doe je lekker wat je zelf wilt.. .zolang et maar netjes is :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Mooi of niet...meningen verschillen
en ja de ene doet er veel moeite voor , ent ziet er niet uit, en de ander koopt een Lian Li , doet bijna niets en het ziet er wel vet uit.
Nou doe mij dat laatste dan maar :)

Verwijderd

dit topic vind ik dus niet :9~ maar meer :? maar als ik een topic cijfer moet geven zeg ik 2 nog net geen totale verspilling van tijd en ruimte

no flame intended

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Kijk er gewoon maar eens iets beter naar (als de vaak zwaar brakke pics dat toelaten) het werk.

Je mag best zeggen wat je minder mooi vindt, daar heeft de modder ook nog iets aan...

\_Specs_/

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik vind ook wel dat de gemiddelde reactie op een casemod een beetje loos is. Die van A.P.versteeg was iets van 7 pagina's (50p) met :9~ enzo.

Verwijderd

Ik ben het wel eens met de topicstarter. Eigenlijk zou een casemod beoordeeld moeten worden volgens een scorelijst. (Iets wat ik btw niet ga opzetten.) Het is natuurlijk geen wedstrijd wie de mooiste heeft, maar het is wel voor de desbetreffende persoon duidelijk wat er niet klopt en wat er juist klopt aan zijn mod. :) :Y)

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Hoezo we moeten kritischer worden :? Je kunt hooguit wat goeie tips geven en als een casemod er goed uitziet mag je best een schouderklopje geven.
Wel ben ik het er mee eens dat kant-en-klaar spul wat je zo kunt bestellen en waar jezelf geen moeite voor hoeft te doen eigelijk niet echt thuishoren tussen de casemods. Ik heb tig keer meer respect voor diegenen die al ploeterend iets matigs in elkaar zet dan iemand die zo dik op de centen zit datie gewoon koopt wat ie wil hebben, of het laat doen maken :r
Ik vind dat casemods e.d. waar veel werk in zit altijd wel een paar :9~'s verdienen

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Niet alleen ben ik het eens met de topicstarter, ik vind bovendien dat iedereen die nou roept "wij moeten helemaal niks! Er is hier toch zeker vrijheid van meningsuiting?" hun klep moeten houden.

Want ook de topicstarter heeft het recht te zeggen hoe hij er over denkt. FF dimmen dus, kritikasters!

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 16:46 schreef Gabriel-LG het volgende:
Hoezo we moeten kritischer worden :? Je kunt hooguit wat goeie tips geven en als een casemod er goed uitziet mag je best een schouderklopje geven.
Wel ben ik het er mee eens dat kant-en-klaar spul wat je zo kunt bestellen en waar jezelf geen moeite voor hoeft te doen eigelijk niet echt thuishoren tussen de casemods. Ik heb tig keer meer respect voor diegenen die al ploeterend iets matigs in elkaar zet dan iemand die zo dik op de centen zit datie gewoon koopt wat ie wil hebben, of het laat doen maken :r
Ik vind dat casemods e.d. waar veel werk in zit altijd wel een paar :9~'s verdienen
Mee eens... :)
Meer dan tijd en moeite mag het eigenlijk niet kosten. :)
Of het moet zoiets zijn als een LCDschermpie ofzo.

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 11:50 schreef Whuzz het volgende:

[..]

kewl - dat ben ik 200% met je eens...
uiteraard wordt niemand verplicht om een uitgebreide reactie te geven. een tweaker plaatst pics van een casemod omdat hij trots op zijn casemod is. als ik pics zou plaatsen van een eigen casemod, zou ik het alleen maar erg leuk vinden als iedereen met :9~ reageerde - dat duidt alleen maar aan dat veel mensen de kast dus mooi vinden... ik stoor me er dus niet aan... zoals whuzz al zei: het gaat puur om de hobby, voor de lol, het is geen zakelijk iets of zo!

• EL_Loco
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

Op donderdag 28 maart 2002 16:47 schreef Rat het volgende:
Niet alleen ben ik het eens met de topicstarter, ik vind bovendien dat iedereen die nou roept "wij moeten helemaal niks! Er is hier toch zeker vrijheid van meningsuiting?" hun klep moeten houden.

Want ook de topicstarter heeft het recht te zeggen hoe hij er over denkt. FF dimmen dus, kritikasters!
eigenlijk doen die kritikasters precies wat de topicstarter wil, ze geven de mning onderbouwt met argumenten ;)

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 28 maart 2002 16:57 schreef Haco het volgende:

[..]

eigenlijk doen die kritikasters precies wat de topicstarter wil, ze geven de mning onderbouwt met argumenten ;)
idd...
dabn mogen wij nu volgends RAT ook een cijfer voor dit topic geven..

idee : 7
onderbouwd : 1

Verwijderd

Ik ben het gewoon eens met de topic starter ... ik zie zoveel casemod's voorbij komen die helemaal nix voorstellen of misschien wel wat voorstellen maar dat er zulke slechte pics bij zitten dat je nix kan zien en iedereen zegt altijd maar SOOO GAAF MOOI PHAT KWELL :9~ :9~ :9~

ik zou nou weleens willen weten wat die mensen echt denken als ze bij het 500ste zelfde vierkante ruitje weer :9~ zetten .. ik reageer dan ook alleen nog maar op hele mooie en orginele mod's ... bijv die van die kerel die dat laatje met fanbus enzo heeft gebouwd (stond hier gister geloof ik)

amen >:)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jah.. originaliteit hangt niet af als iemand nou een ccfl of een raampje er in heeft..

leuk topic om er goe din te discussieren, alleen een zo onderbouwde topic is niet erg netjes tegenover de mensen die hnu casemod willen laten zien vind ik.

ik ga er binnenkort ook 1 doen,.. idd gewoon voor de originaliteit en functionaliteit, ik hoop dat dat gaat lukken, ik ben het wel mee eens dat je veel dezelfde ziet verschijnen.. niet dat ik me daar aan erger, maar het zou idd eens leuk zijn om eens wat meer andere ideen te zien denk ik.

• IkBenAlles
Ik zei niet dat jullie iets moesten. Ik suggereerde het alleen maar.
Ik word gek van dat constante gegeil op dezelfde casemods...

Ik snap niet dat mensen bijv. 2 dure kasten met elkaar mengen en dan het laten zien. Das toch geen moeite meer. Das gewoon saai en stom.

Samen staan we sterk!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als DIT soort topics de trend wordt in [OCM] ben ik zowiezo weg :+ IkBenAlles...als een mod/topic je niet aanstaan klik je toch gewoon verder? Niemand dwingt je om dit forum te bezoeken hoor :? Je kunt deze discussie echt _eindeloos_ voeren...maar je schiet er geen hol mee op.

[OCM] is [OCM]. Leer ermee leven. Casemodden doe je niet met je mond/toetsenbord.

Move ==> [SG]?

I reject your reality, and substitute my own.

• tofus
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Je hebt het over casemods die honderd keer langskomen...

...maar wat dacht je van topics die honderd keer langskomen? ;p

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

Verwijderd

Onzin.
Ik ben heel orgineel en heb een ccfl in mij CDrom gemod
:P

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1421173931
Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1434830287

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

whehe.. naja..de laatste post :
Op donderdag 28 maart 2002 17:22 schreef IkBenAlles het volgende:

Ik snap niet dat mensen bijv. 2 dure kasten met elkaar mengen en dan het laten zien. Das toch geen moeite meer. Das gewoon saai en stom.
ben ik het meer dan eens, maar van mijn part, mgen ze,.. het is alleen jammer .. :)

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Op donderdag 28 maart 2002 17:42 schreef CocaCola iets over zijn CCFL in ze cdrom speler
Eejz! Kewl, maar heeft de laser daar geen last van? (en smelten de cd'z niet >:))

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• EL_Loco
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

de meeste mensen modden voor de kick of fun, en wat is er nou leuker om het naderhand te laten zien...

en als ik dit topic moet becijferen:
originaliteit 5.5
onderbouwing 1.0

dit zal ik ook og ff onderbouwe:
je wordt hier niet gedwonge om naar die mods te kijken, als je het niet wil, kijk dan NIET.
ik vind het gewooon leuk om te kijken naar een kast die "anders" is dan normaal en waarschijnlijk vele mensen met mij

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op donderdag 28 maart 2002 20:36 schreef Haco het volgende:
de meeste mensen modden voor de kick of fun, en wat is er nou leuker om het naderhand te laten zien...

en als ik dit topic moet becijferen:
originaliteit 5.5
onderbouwing 1.0

dit zal ik ook og ff onderbouwe:
je wordt hier niet gedwonge om naar die mods te kijken, als je het niet wil, kijk dan NIET.
ik vind het gewooon leuk om te kijken naar een kast die "anders" is dan normaal en waarschijnlijk vele mensen met mij
jup :9 maar et liefst toch ook eens weer wat anders..vind je niet? maar altijd leuk wat iemand anders er van bakt.. ik wil ook eens de mislukkte zien :7

• IkBenAlles
mooi werk coca cola.... da is wel origineel.
Velen kunnen van jouw leren

Samen staan we sterk!

Verwijderd

je moet je gewoon afvragen of je hebt gemod voor de reacties of voor jezelf.

Verwijderd

tenzij ik betaald wordt moet ik helemaal niets!!!! :(

• Tranze
  • Laatst online: 18-08 20:27
Tis gewoon leuk om te horen als mensen je werk waarderen. Als je zelf nog noooit een raam in je pc hebt gehad, dan is dat al heel wat!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op donderdag 28 maart 2002 17:42 schreef CocaCola het volgende:
Onzin.
Ik ben heel orgineel en heb een ccfl in mij CDrom gemod

[afbeelding]
Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet.
[afbeelding]

:9~ Sorry, kon 't niet laten >:)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 21:08
als iemand heel trots op zijn casemod is en word afgekraakt dan is de fun er toch wel van af ??

• IkBenAlles
LUISTER IS!.... IK heb al gezegd dat jullie niets moeten ik suggereer maar een paar dingen.
DUS als je nog steeds post plaatst: WIJ MOETEN NIETS ofzo dan ben je een regelrechte oen... (no flame intented)

eerst het hele topic lezen...

Je hoeft mensen niet af te kraken. Je kan ze ook tips geven.

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 16:35 schreef Razer het volgende:
als iemand heel trots op zijn casemod is en word afgekraakt dan is de fun er toch wel van af ??
Maar dat stimuliert diegene dan volgende keer wel om een super mod te maken zodat ie niet weer voor het blok wordt gezet :o

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:55
Wat als iemand helemaal niet origineel wilt zijn, maar het gewoon mooi vindt om een raampje, of een simpele baybus te maken? Hij/zij is klaar met zijn/haar casemod en is er beretrots op. Dus gaat hij/zij naar GoT en post foto's. Dan krijgt hij/zij allemaal van die reacties zoals "Afgezaagd" en, "Wees eens origineel!!!"

Ik ben eigenlijk voor 2 aparte delen binnen OC, namelijk het gedeelte waar je tips kunt krijgen en ervaringen kunt delen. (het huidige OC) en een soort fotoalbum waar je je foto's kwijt kunt met je mailadres erbij ofzo zodat mensen naar je kunnen mailen als ze iets willen weten.

Ik ben ook net klaar met mijn casemod, maar ik ga hem niet in OC posten. Ik zou hem graag willen laten zien, maar ik weet toch dat hij afgekraakt gaat worden. Blijkbaar is het veel beter als je iets hebt dat (bijna) niemand heeft. (:9~ Minibike :9~)
Misschien schuilt er tussen de mensen die de eerste keer met basic case aankomen wel een talent voor de toekomst die twee rechter handen heeft en met iets komt waar niemand ooit aan gedacht heeft. Het zou toch zonde zijn als we niet konden zeggen dat hij het op GoT geleerd heeft omdat hij weggegaan is omdat wij hem zaten af te kraken!?

Dit moest ik ff kwijt......

Verwijderd

als jij er dan zo gek van wordt, waarom kijk je er dan nog naar?! doe dat dan gewoon niet!

dat mensen die '2 gemengde kasten' laten zien, is gewoon omdat ze daar hartstikke trots op zijn... laat ze. zij zijn er trots op en willen graag aan de mede-tweakers laten zien wat zij voor elkaar hebben gekregen (en dan maar hopen dat die het ook mooi vinden)... niets mis mee toch?!

Verwijderd

LOLOO :D :D de topicstarter wordt echt compleet in de zeik gezet, mooiiii.

BTW, ik geef weinig om de 'looks' alles meot een functie hebben. Mijn casemod is puut om meer koeling te creeren niet om hoe leuk het eruit ziet, dat wil ik terug zien in de prestaties.

• 911GT2
  • Laatst online: 09-08 07:02
Ik ben pas in september begonnen met dit forum te bezoeken, ik heb echt zo veel geleerd... ook van al die mods die die sommige mensen als 'minder' beschouwen... daardoor is mijn mod nu wel mooi gelukt en durf ik weer een stap verder te gaan modden... wat ik dus wil zeggen iedereen begint ergens en hoopt dan op een hoop leuke reactie van mede tweakers... en het is gewoon koel om te lezen dat mensen je mod gaaf vinden... en je zit dan niet op een cijfer te wachten... die overal wordt je al beoordeeld met cijfers... laten we het gewoon relaxt houden en gewoon lekker kunne bleren wat we er van vinden...

Zo dat wou ik effe kwijt... :) :)

• Mr_x007
  • Laatst online: 20-08 21:05
kijk niet idereen behoord tot de elite-modders, de reactie's zijn gewoon voor het vele werk wat je eraan besteed.

Verwijderd

weet je wat ik loos vind??

dat je hier een TOPIC voor opent ieder zijn mening

en wat boeien cijfertjes nou...

dit kost alleen maar ruimte er zijn mensen die echt wat te vragen hebben...

en niet op zulke slap geouweh%%r zitte te w88

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00

En jij hebt een fantastische zelf gemaakte case.... :?
Die je helemaal zelf hebt gebouwd zonder andere cases te gebruiken ..... :?
En die laat je hier graag zien natuurlijk ..... :?

Zodat we daar lekker op kunnen geilen ...... :9~ :?

Verwijderd

ik wil toch nog maar ff een keer zeggen dat ik het helemaal eens ben met ikbenalles omdat ik er ook gek van wordt dat ik eerst 500 topic's af moet klikken voordat ik een mooie of orginele mod zie .. en mensen die een afgezaagde mod hebben kan ik me heel goed voorstellen dat ze die willen showen dan kunnen ze die gewoon opsturen naar phreak@tweakers.net en dan komen ze heel mooi in [b]het casemod topic[/b] te staan ... en mensen die in dit topic reageren van " hahah de starter van dit topic wordt helemaal voor lul gezet " die vind ik maar triest

• AMDFreak
  • Laatst online: 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Zo demotiveer je juist de mensen die aan het casemodden zijn

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 15:55 schreef AMDFreak het volgende:
Zo demotiveer je juist de mensen die aan het casemodden zijn
Neej juist niet .. je motiveert ze juist een mod te maken die zo mooi, byzonder of origneel is zodat hij gewoon hier kan staan en iedereen gemeend :9~ kan zeggen ..

• IkBenAlles
Op zaterdag 30 maart 2002 17:23 schreef Mannekino het volgende:
LOLOO :D :D de topicstarter wordt echt compleet in de zeik gezet, mooiiii.

BTW, ik geef weinig om de 'looks' alles meot een functie hebben. Mijn casemod is puut om meer koeling te creeren niet om hoe leuk het eruit ziet, dat wil ik terug zien in de prestaties.
hehehehheeheeeeee.... vind ik juist leuk. Om reacties uit te lokken en kijken hoe ze hierop ingaan.
Dan kan ik zien hoe dom ze zijn. Ik verlaag me niet tot jouw nivo. Ik vind het alleeen jammer dat je zo op mij moet reageren. Dat zie je nog wel is in deze wereld he. Dat gebeurt vooral rond de 5 tot 8 jaar dat mensen zo reageren op een topicstarter die gewoon zijn mening wil geven.

Ik vind het gewoon dom hoe hier op saaie cases word gegeild... vooral als mensen er geen nuttige functie aan willen geven en echt PROBEREN stoer te zijn met hun case.
Je moet je niet pushen om iets moois te maken. dat moe uit jezelf komen. Door dat gegeil op iedere mod met ccfl erin denkt iedereen dat zijn case saai is zonder ccfl. Dat is niet waar.

Samen staan we sterk!

• IkBenAlles
this topic is dying.....

Samen staan we sterk!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 21:55 schreef IkBenAlles het volgende:
this topic is dying.....
Ja hebben we ze nou gewoon klem geluld ik denk het wel :D

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 22:02 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Ja hebben we ze nou gewoon klem geluld ik denk het wel :D
nee... maar er zijn nu genoeg mensen 'uitgeraasd'... genoeg mensen hebben hun mening gegeven... heeft geen zin meer om hier nog op door te gaan... nutteloos (zoals dit hele topic eigenlijk)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Idd een nutteloos topic waar je dus niets mee bereikt.
Verder is dit topic wel uitgeblust dacht ik zo.

Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/3.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.