Toon posts:

browser window niet overschrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik zit met het volgende probleem, ik wil een klein popup explorer windowtje continu open laten staan maar wanneer dit het enige window open is en ik klik een link aan in outlook (of ik doe Start->Run->www.blabla.nl) dan wordt dat kleine popup window overschreven.

weet iemand hoe ik dit voorkom, dat dus alle programma's niet het laatste explorer window overschrijven maar altijd in een nieuw venster openen?
of een andere manier?????

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Ga naar 'Tools' dan 'Internet Options' dan 'Advanced' en dan het vinkje voor 'Reuse windows for launching shortcuts' uitzetten. ;)

Verwijderd

Dat is dus een instelling van IE6. Ik zal dit topics zodadelijk naar SA verplaatsen. Ik geloof dat je dat met zelf kunt instellen, Tools -> Internet Options -> Reuse windows of iets dergelijks. :)
Ik wordt een beetje traag

Verwijderd

Topicstarter
na even zoeken op www.deja.com kwam ik ook achter die instelling. Maar het probleem is dat ik het vanuit de browser window wil instellen! De door mij geopende window moet nooit!!! worden overschreven. Ook niet op computers die de bovengenoemde instelling hebben...

• André

André

Analytics dude

Op donderdag 28 maart 2002 11:51 schreef Cheatah het volgende:
Dat is dus een instelling van IE6.
Volgens mij ook van 5.x

Als je een popup opent die nooit overschreven mag worden moet je volgens mij dat window niet openen met target="_blank", maar met target="ietswatnergensvoorkomt".

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik al, die nieuwe window wordt gemaakt met javascript...

<script language="JavaScript">
window.open("nogmeer", "blabla", options);
</script>

dhus.. iemand een javascriptje die alles oplost?

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 13:09 schreef skwoezy het volgende:

dhus.. iemand een javascriptje die alles oplost?
Nee. Het kan niet. :)

• André

André

Analytics dude

Anders zet je in je body het volgende:
code:
1
<body onunload="window.open('bla.htm', '_top')">
Pagina: 1