Toon posts:

Windows 2000 ADS + Isa 2000: Intersite transport

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yow,

Binnen het bedrijf waar ik werk hebben we 2 sites,
deze sites hebben beiden een bridgehead voor ip intersite transport. Beiden bridgeheads zitten via internet aan elkaar geknoopt over een een vpn verbinding (L2TP).
Na het installeren van ISA 2000 op 1 van de bridgeheads functioneerd het intersite transport niet meer naar de andere servers. Heeft iemand misschien enig idee via welke poorten deze service loopt, of hoe ik dit kan oplossen? Erg
onhandig aangesproken AD Replicaties naar de andere site nu niet meer gebeuren :)

Alvast bedankt!

Verwijderd

ik denk gewoon de poort waarover je http verbinding draait (meestal 80 of 8080 ofzo) ftp standaard over 21

weet niet echt veel van internet information servers, maar vlgns mij hoort dit in advanced networking
(of ben ik gewoon dom, ja zeg het maar hoor, zeg het maar...)

is het een intranetsite of extranet trouwens, dat kan ook schelen, bovendien kan proxy niet gebruiken voor lokale adressen in de internet explorer ook verschil uitmaken voor het vinden van de site, zeker met internet security en acceleration. hoop dat je er wat mee kan. (vast niet :? )

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

---> [forum=19]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Hey dude, thnx voor je reactie, met site bedoel ik niet een internet site, maar een intranet site binnen Active Directory. Dus dat staat los van IIS e.d.
Op donderdag 28 maart 2002 11:49 schreef double_j_wicked het volgende:
ik denk gewoon de poort waarover je http verbinding draait (meestal 80 of 8080 ofzo) ftp standaard over 21

weet niet echt veel van internet information servers, maar vlgns mij hoort dit in advanced networking
(of ben ik gewoon dom, ja zeg het maar hoor, zeg het maar...)

is het een intranetsite of extranet trouwens, dat kan ook schelen, bovendien kan proxy niet gebruiken voor lokale adressen in de internet explorer ook verschil uitmaken voor het vinden van de site, zeker met internet security en acceleration. hoop dat je er wat mee kan. (vast niet :? )

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

'k Zou een SMTP site link creëren en poort 25 openzetten op de ISA server; da's een stuk veiliger dan de NetBIOS-, LDAP- en Kerberos poorten openzetten

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==