Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
should be ok
not?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
alles nieuw behalve de kast
Ik heb nog de asus a7a 266 liggen en die kan je met het toetsenbord opstarten. misschien moet ik dat eens proberen.
maar wat een werk zeg,
Toch maar eens die draajes bekijken dan.
het rare is dat het dan onregelmatig zou moeten opstarten, toch. dat doet hij hier niet de tweede keer start ie altijd op
Verwijderd
Ga eens dingen proberen
thx for support
grz
heeeeel belangrijk ... wordt nog wel eens vergeten.
Als er geen geaard stopcontact in de buurt is maak dan een draat vanaf je psu behuizing naar je verwarming
maar was vroeger toen het probleem ontstond wel zo.
mijn andere pc's zijn ook niet geaard en dat werkt perfect.
wel beschermd tegen stroomstoten dmv speciaal stekkerdoos
als je nou die 2 eens verbind zonder de powerknop te gebruiken, maar d.m.v. een schroevendraaier oid. dan houdt je die gewoon tegen beide pootjes aan en zou hij ook aan moeten gaan.
het probleem is dat hij aan gaat maar dat de monitor de eerste keer niet mee aan gaat. maar hij start wel degelijk op, aan het geluid te horen in ieder geval[b]
vanaf je kast gaat er bij de powerknop vandaan een snoertje met een schuifje wat over 2 pootjes gaat op je moederbord.
als je nou die 2 eens verbind zonder de powerknop te gebruiken, maar d.m.v. een schroevendraaier oid. dan houdt je die gewoon tegen beide pootjes aan en zou hij ook aan moeten gaan.