Hier zou wat zinnigs moeten staan...
En dan zal ik als ik jouw was er nog 256MB geheugen bij stoppen.
🌞🍃
Ik weet niet als dat overdreven is. De PC moet ook te gebruiken zijn voor een spel. af en toe dan...Op donderdag 28 maart 2002 11:17 schreef DataBeest het volgende:
Een GF3, is dat niet overdreven daarvoor?
En dan zal ik als ik jouw was er nog 256MB geheugen bij stoppen.
dus 512MB intern
ik gebruik nu 3dLabs
en zeker 512 Mb DDRAM
waarvoor moet de pc dienen. enkel ACAD 2d tekeningen of Mechanical desktop, pro-enginier, ? is het de pc die proffesioneel gaat gebruikt worden?
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
Kost wel wat, maar dan heb je wel de beste kwaliteit money can buy.
Wil je gewoon wat met Autocad gaan doen, dus minder serieus, dan zou ik voor een Matrox kaart gaan.
Verwijderd
beste is dus gaan voor een Matrox of een Leadtek GeForce3 omdat dat (voor zover ik weet) het enige merk is dat filters gebruikt waardoor ze een vergelijkbare 2D-kwaliteit met de Matrox levert
Asus gebruikt ook filters in hun kaarten. Ik zou een echte Autocad kaart kopen omdat je de meeste tijd er mee bezig gaat.Op donderdag 28 maart 2002 21:25 schreef Scalle-- het volgende:
als het vooral voor autocad is moet je gaan voor de betere 2D-kwaliteit, GeForce is gericht op 3D
beste is dus gaan voor een Matrox of een Leadtek GeForce3 omdat dat (voor zover ik weet) het enige merk is dat filters gebruikt waardoor ze een vergelijkbare 2D-kwaliteit met de Matrox levert
Verwijderd
Dual P4
1GB Rimm
of had je nog een budget?
Verwijderd
Voor het proffesionele gebruik moet je geloof ik op zoek naar een grafische kaart die open gl ondersteunt.
Verwijderd
Je gelooft het niet maar het functioneert ook nog.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
en die werkt prima. Ik heb een AMD Duron 800MHz en 128mb en een Nvida TNT2 M64 32mb
die computer die je voorstelde kun je best nemen, daar draait hij goed op. alleen druk er nog maar 256mb erbij in.
Verwijderd
Dual proc opstelling is toch helemaal niet nodig met autocad? Volgens mij heeft dat helemaal geen nut.
Wat je natuurlijk wel kunt doen zoals bovengenoemd: Een 3DLabs kaartje halen
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
Hij gaat er bouwtekeningen e.d. op bekijken en eventueel aanpassen. Hij is opzichter namelijkOp vrijdag 29 maart 2002 11:01 schreef gladiool het volgende:
wat gaat hij er op doen fritske? Wat voor tekeningen?
Verwijderd
Bij ons op school zijn alle CAD-lokalen uitgerust met 350mhz pentiums en daar zal hooguit 128 mb ram inzitten dusseh...
dat zijn de oxygen ook wel deftige kaartjes.Op vrijdag 29 maart 2002 13:33 schreef X_Treme>GR< het volgende:
je hebt toch ook van die Wilcats kaarten ofzow... speciaal gemaakt voor CAD?
en terug on topic: voor 2d bouwtekeningen moet je geen te zot systeem zoek.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
attheweb2000@yahoo.com