Sinds dat ik ben overgestap van 2000 naar Xp heb ik problemen met ASUS Live, normaal gebruikte ik dit om er tv mee te kunnen kijken. Dit ging dmv de tuner die erbij zit en aangesloten op de video-in port.
Vervolgens alle mogelijk drivers geprobeerd, oude en nieuwe (beta) drivers, maar heeft totaal niets uitgemaakt.
Bij opstarten van ASUS Live blijft maar de melding gegeven worden :
Video Decoder detecting occurs error!
The reasson could be:
1. Your display card doesn't have a Video decoder
2. Your monitor or monitor driver is not proper design for I2C Bus Control.
onder Windows 200 heeft het ook altijd gewerkt, dus ben ik deze opnieuw gaan installeren, maar kregg ik dezelfde melding.
Uiteindelijk heb ik Windows 98SE geinstalleerd, en hierbij de originele drivers gebruikt, kreeg ik het eindelijk weer werkend.
Maar ja ik wil het nu werkend hebben op XP, weet iemand hier misschien een oplossing voor, juiste drivers....???
Vervolgens alle mogelijk drivers geprobeerd, oude en nieuwe (beta) drivers, maar heeft totaal niets uitgemaakt.
Bij opstarten van ASUS Live blijft maar de melding gegeven worden :
Video Decoder detecting occurs error!
The reasson could be:
1. Your display card doesn't have a Video decoder
2. Your monitor or monitor driver is not proper design for I2C Bus Control.
onder Windows 200 heeft het ook altijd gewerkt, dus ben ik deze opnieuw gaan installeren, maar kregg ik dezelfde melding.
Uiteindelijk heb ik Windows 98SE geinstalleerd, en hierbij de originele drivers gebruikt, kreeg ik het eindelijk weer werkend.
Maar ja ik wil het nu werkend hebben op XP, weet iemand hier misschien een oplossing voor, juiste drivers....???