60 of 80 GB HDD op MS 5169

Pagina: 1
Acties:

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Ik wil een grote harde schijf in mijn PC..
Mijn vraag is echter kan mijn moederbord dit aan???

Moederbord = Microstar 5169
http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-5169
(CPU: AMD K6-2 350 Mhz)

Als het mogelijk is om een schijf van de groote van 60 of 80 GB te plaatsen wil ik graag weten hoe en kan dat ook een 7200 rpm ding zijn?
Zou nl mooi zijn als ik dadelijk bij mijn nieuwe PC die harde schijf er weer in kan zetten...

Trying is the first step towards faillure...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ondersteunt sowieso alleen maar UDMA33 dus je zult nooit de volledige snelheid behalen
in jouw geval zou ik een ATAcontroller erbij zetten en daar een 60 of 80GB aanhangen. Dat kan natuurlijk ook 7200rpm zijn.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
met een biosupdate moet het lukken.
verder klopt het dat hij alleen ata33 aan zal kunnne maar je hebt in iedergeval de toegangstijd van een 7200 RPM schijf je data doorvoer zal alleen begrenst worden op 33 mb/sec. :)

verder wat bedoel je met hoe je hem moet plaatsen? hoe je hem in je kast moet bouwen :?

het moet dus wel kunnen alleen je moet eerst even op zoek gaan naar een bios die een grotere hd ondersteunt

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Ok dan..
senks...
Ik ga wel even voor de tijdelijks 33mb/sec :)
Met dat plaatsen in een andere PC, was gewoon om te melden dat ik die harde schijf later ook nog in een andere (nieuwere) PC wil drukken... (was dus eigenlijk beetje onzinnig om te melden)

Trying is the first step towards faillure...