Wel screenshots, maar niet van het level baghdad!Op donderdag 28 maart 2002 11:18 schreef DeX het volgende:
www.planetsoldier.com
Vooruit, ik start SOF wel even op.Op donderdag 28 maart 2002 12:16 schreef weide55 het volgende:
Zoveel knappe koppen, en niemand kan mij helpen.
Wel triest hoor. ;(
edit:
Bah dan moet ik eerst al die levels ervoor spelen
Bah dan moet ik eerst al die levels ervoor spelen
Met jou kan ik praten! :):):):)Op donderdag 28 maart 2002 12:24 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Vooruit, ik start SOF wel even op.
welk level is dat ook alweer???
4 of 5
Dan heb ik misschien nog wel ergens heel diep verborgen een savegame voor icestorm
4 of 5
Dan heb ik misschien nog wel ergens heel diep verborgen een savegame voor icestorm
level 1 Station
level 2 trein
level 3 IJs
level 4 (ik denk baghdad)
Ik heb het spel niet anders had ik het wel beter geweten en zelf de screenshots gemaakt!
level 2 trein
level 3 IJs
Ik heb het spel niet anders had ik het wel beter geweten en zelf de screenshots gemaakt!
oke en wat voor plaatjes zoek je precies, afgeschoten ledematen etc. of specifiek van 1 ding???Op donderdag 28 maart 2002 13:11 schreef weide55 het volgende:
level 1 Station
level 2 trein
level 3 IJs
Een mede-stagair van mij komt uit Irak en zou graag er een paar screenshots van willen zienOp donderdag 28 maart 2002 13:17 schreef ErikZ het volgende:
Waar heb je die screenshots eigenlijk voor nodig ?
whehe ff een wedstrijdje houden met icestorm kijken wie het snelst is.Op donderdag 28 maart 2002 13:20 schreef weide55 het volgende:
[..]
Een mede-stagair van mij komt uit Irak en zou graag er een paar screenshots van willen zien
Jullie geven er wel een leuke wending aan. 
Er zit ook een portret van Hussein in kunnen daar ook even een screenie van maken. (Ik weet ik ben veeleisend
)
Er zit ook een portret van Hussein in kunnen daar ook even een screenie van maken. (Ik weet ik ben veeleisend
Maar deze keer nietOp donderdag 28 maart 2002 13:29 schreef DenMan het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Google wil ook wel es helpen
Deze hierboven heb ik anders gevonden met GoogleOp donderdag 28 maart 2002 13:30 schreef weide55 het volgende:
[..]
Maar deze keer niet.
Da vinnik toch wel knap... ik kreeg ook nix gevondenOp donderdag 28 maart 2002 13:31 schreef DenMan het volgende:
[..]
Deze hierboven heb ik anders gevonden met Google
waarop heb je dan in godsnaam gezocht
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
gewoon gezocht op soldier of fortune baghdad, soldier of fortune screenshots, daar vind je er echt zat mee...
probeer ook es: http://sof.raven-games.com/
Daar staan in de walkthrough sectie ook zat Baghdad plaatjes...
probeer ook es: http://sof.raven-games.com/
Daar staan in de walkthrough sectie ook zat Baghdad plaatjes...
erhm ga anders gamesites langs, zoals Gamespot.com (waar de plaatjes van hierboven vandaan kwamen of andere of ign.com
39
neah, ik heb het spel nu al geinstalleerd en ben eindelijk na kosovo in het ijslevel
ff dat uitspelen en dan komt baghdad
Oh best, maar ik heb het wedstrijdje toch al gewonnenOp donderdag 28 maart 2002 14:03 schreef PowerCow het volgende:
neah, ik heb het spel nu al geinstalleerd en ben eindelijk na kosovo in het ijslevel
Bah ik heb weer last van mijn random SoF crashes in Siberie.
we hebben hier dus over een wedstrijdje wie het eerst in baghdad zit.Op donderdag 28 maart 2002 14:26 schreef DenMan het volgende:
[..]
Oh best, maar ik heb het wedstrijdje toch al gewonnen![]()
![]()
Ik nietOp donderdag 28 maart 2002 14:45 schreef IceStorm het volgende:
Bah ik heb weer last van mijn random SoF crashes in Siberie.

Dat is hem toch

That him.
Zo genoeg foto's???
heb ik nou gewonnen 
oke nog 1tje. Dit vind nou het mooiste van het spel de verschillende pijn zones
hierna stop ik
oke nog 1tje. Dit vind nou het mooiste van het spel de verschillende pijn zones
hierna stop ik
euh weet ik niet?Op donderdag 28 maart 2002 16:20 schreef Crash-Override het volgende:
goed bezig jongens
wat moet die gozer nou wel niet denken?
Beetje laat maar ok:

en wat vond ie ervan?Op zondag 31 maart 2002 18:46 schreef weide55 het volgende:
Bedankt voor de screenshots.
Hij is anti-amerikaans, en vond dit een typisch amerikaans spel.Op zondag 31 maart 2002 18:49 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
en wat vond ie ervan?
Alleen moest ik het wel voor hem branden.
Moet ik het trouwens wel eerst weer hebben.
hehehe.....kewlOp maandag 01 april 2002 01:29 schreef weide55 het volgende:
[..]
Hij is anti-amerikaans, en vond dit een typisch amerikaans spel.
Alleen moest ik het wel voor hem branden.
Moet ik het trouwens wel eerst weer hebben.
Pagina: 1