Hey, ik heb vandeweek een EPoX 8KHA+ gekocht, heb hem aangesloten alles geinstalleerd ( Windows, drivers ) en alles ging goed. Ik denk, laat ik hem eens een klein beetje overclocken, gaat ook goed. 3D Mark 2001SE gedraaid, no problems. SiSoft Sandra CPU burn geval voor een half uur gedraaid, nog steeds niets aan de hand. Dus ik dacht gistermiddag, laat ik eens even Quaken. Dus ik begin te spelen, en na 2 minuten spelen valt computer uit en wou de eerste 10min ofzo ook niet meer aan. Nouja, paar min later dus gaat hij eindelijk weer aan en kijk ff of hij misschien te warm werd, wat wel meeviel ( 52graden stressed ). Dus ik ga weer even quaken en weer valt hij uit. Maar probleem is, ik heb hem tot nu toe nog niet aan gekregen ook
. Heeft iemand misschien enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn of een oplossing ?
Het volgende heb ik al geprobeerd:
BIOS reset
andere voeding
batterij er een tijdje uitgehaald
andere CPU ( Duron, die is ook dood sinds hij in dat mobo heeft gezet
)
Alle hulp is welkom.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
BIOS reset
andere voeding
batterij er een tijdje uitgehaald
andere CPU ( Duron, die is ook dood sinds hij in dat mobo heeft gezet
Alle hulp is welkom.
edit:
Ik probeer het nu al een tijdje zonder CPU/Mem. Dan hoord dat display evengoed toch nog iets aan te geven of zie ik dat verkeerd? ( extra rode ledje brand ook niet )
Ik probeer het nu al een tijdje zonder CPU/Mem. Dan hoord dat display evengoed toch nog iets aan te geven of zie ik dat verkeerd? ( extra rode ledje brand ook niet )