Epson Stylus 500

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
Hoi, ik heb een stylus color 500 gekregen van een kennis, maar zwart werkte niet. Ik kom er niet uit als ik zoek naar andere stylus topics, omdat er geen duidelijk antwoord staat.
Je zag echt helemaal niets. Kleur deed het wel goed. Hij zei dat hij hem een tijdje niet meer had gebruikt, omdat hij een nieuwe had; ik dacht dus; mm, misschien inktcartridge zwart opgedroogd. Heb ik vandaag een nieuwe gehaald (gewoon van xerox comp.), en die erin gestopt, maar die doet ook niets met zwart. En de statusmonitor van epson, waar staat hoeveel inkt erin zit in de zwarte cartride, geeft precies hetzelfde aan als de oude cartridge; hij zit nog maar op 30 procent ongeveer.
Is er iets verstopt ofzo? En als het iets met de koppen is, hoe moet ik die in godsnaam schoonmaken? Help me!

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 09:42
Over verstopte Epson cartridges zijn meerdere topics geweest.
Het komt eropneer dat je met bepaalde schoonmaakmiddelen en een wattenstaafje een heel eind komt.

Ook meerdere keren de koppen doorspuiten (optie binnen de software) wil wel helpen.
En dan echt meerdere keren, dus niet na twee keer stoppen ofzo. (dit vreet overigens wel inkt!)

Succes

Verwijderd

Schoonmaken kan je doen met een wattestaafje met alcohol.
je zou kunne proberen een basic test pagina er uit te laten komen volgens mij kan de epson 500 toch ook een status/config pagina er uit gooien?
werkt dat, dan heb je een driver probleem..
verder inderdaad voorzichtig de koppen schoonmaken

• meelmark
maarre.. ik heb geen idee hoe ik een kop moet schoonmaken. Zit die onder de cartridge of iets dergelijks?

• meelmark
btw - die statuspagina met versie printer en de rondjes; alle kleur perfect, maar geen zwarte streepjes.
Ik heb software gedownload vanaf epson, maar kan nergens een utilty vinden hoor.

HelP?

• meelmark
hij doet het alweer, opeens kwam er weer zwart uit..!

Pagina: 1