Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Heb je het over GoT of Tweakers.net??
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik denk over GoT.Op donderdag 28 maart 2002 10:35 schreef Riemer Reinalda het volgende:
Heb je het over GoT of Tweakers.net??
Het is inderdaad irritant en ruimteverspillend, het maakt topics onnodig lang. Vooral als iemand op pagina 3 of 4 de startpost gaat zitten quoten.
Over GoT lijkt mij.
Heel de post quoten is nutteloos, ja. Maar een gedeelte ervan niet.
They made me do it.
Het is zoiezo alleen nuttig relevante dingen te kwoot, als je aan wilt geven dat je reageert op iemand dan kan je hem ook quote maar de tekst weg halen.Op donderdag 28 maart 2002 10:36 schreef Tom S. het volgende:
Over GoT lijkt mij.
Vaak weet je niet of je de eerste post bent.
Mocht dit achteraf wel zo zijn dan kan je toch je post gewoon editten.
Dit is niet nodig als je stapsgewijs hebt gequot.
Mocht dit achteraf wel zo zijn dan kan je toch je post gewoon editten.
Dit is niet nodig als je stapsgewijs hebt gequot.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ten eerste vergeet echt iedereen dat pagina 3 en 4 bij iedereen zo'n beetje verschillend is, omdat niet iedereen hetzelfde aantal posts per pagina ziet.Op donderdag 28 maart 2002 10:36 schreef MetHod het volgende:
[..]
Ik denk over GoT.
Het is inderdaad irritant en ruimteverspillend, het maakt topics onnodig lang. Vooral als iemand op pagina 3 of 4 de startpost gaat zitten quoten.
Dit terzijde.. Ik vind het in lange threads wel erg handig om de originele post nog een keer te zien, want soms antwoorden mensen gewoon maar in post 300 ofzo, en dan weet je al niet echt meer waar het over gaat precies.
Misschien een optie om PER pagina replies gewoon de originele effe boven aan te laten staan ?
Nog DT-ers, Bemiddelaars, Adjes die hier wat over te zeggen hebben?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Jahoor, dat dit al heel vaak besproken is, en dat het technisch onmogelijk maken irritant is en dat het dusdanig niet al te vaak voorkomt, dat we er geen policy van maken
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is ook alleen irritant als er al een hele rits posts staan, waarin vaak al (afdoende) geantwoord is op die eerste post.
De enige remedie is: lees de (gehele) draad voordat je blaat!
* Sassie blader ook wel regematig terug van een post reply schempje omdat het niks meer toevoegt...
De enige remedie is: lees de (gehele) draad voordat je blaat!
* Sassie blader ook wel regematig terug van een post reply schempje omdat het niks meer toevoegt...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:08
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Idd heel irritant, maar er is gee oplossing voor denk ik zo
Pagina: 1