Koop je ong. 2,5 jaar geleden een monitor van 1300 piek, begint hij nu een beetje kuren te vertonen. Dus even boonetje rbij gezocht en op de site van iiyama gekeken. Ha denk ik, on-site garantie dat is leuk, laat ik maar eens even bellen. Meneer van iiyama zegt, ja meneer zult u hem toch echt op moeten sturen. Uw model heeft alleen carry-in garantie. Fuckzooi...
Moet ik dus een monitor van plusminus 25 kilo even per PTT-Post opsturen, kost dus 25 piek. Het geld is niet het probleem, alleen het werk dat je er van hebt vind ik zwaar kut. Wat is dit voor geeikel. Zit zeker alleen on-site garantie op de nieuwe modellen omdat ze zeker weten dat die nog slechter zijn als de mijne. Ben hier niet over te spreken. Wacht de reparatie af, maar als het me niet zint was dit gelijk de eerste en laatste iiyama die ik ooit gekocht heb. Dit wou ik even kwijt... Ajuus...
Niet zo zaniken man .. jij bent zeker zoals die mensen in het spotje over vluchtelingen ("en de kat en de hond komen vandaag thuis ... hoe moet dat nou :'(!?!?"). Damn wees idd blij dat ie gefixed gaat worden ...
Idd, wees blij dat er na 2,5 jaar garantie op zit.
Veel merken willen het wel fixen, maar sturen een rekening van een paar meijer.
(mbt eigen merken monitoren)
Veel merken willen het wel fixen, maar sturen een rekening van een paar meijer.
(mbt eigen merken monitoren)
And The Only One
Het is idd wel wat werk, en ik dacht dat monitoren van 2,5 jaar oud ook wel on-site hadden..
Tegenwoordig zijn de meeste monitoren toch wel 'uitgerust' met een garantie van 3 jaar on-site.
Maar ja, je hebt er in ieder geval nog garantie op en daar gaat het toch om..
Tegenwoordig zijn de meeste monitoren toch wel 'uitgerust' met een garantie van 3 jaar on-site.
Maar ja, je hebt er in ieder geval nog garantie op en daar gaat het toch om..
Verwijderd
Ach zeur niet...
ik 2 17" schermen & 1 19" allemaal van IIyama, en het bevalt mij heel goed
Bij de 19"heb ik 5 jaar onsite en daarna 2 jaar carry-inn, bij de 17"'en heb ik 3 jaar onsite en daarna 2 jaar carry-inn
er is trouwens nog NOOIT wat stuk aan geweest, dat gebeurd trouwens zelden bij IIyama's :):)
mzzls,
Jasper
ik 2 17" schermen & 1 19" allemaal van IIyama, en het bevalt mij heel goed
Bij de 19"heb ik 5 jaar onsite en daarna 2 jaar carry-inn, bij de 17"'en heb ik 3 jaar onsite en daarna 2 jaar carry-inn
er is trouwens nog NOOIT wat stuk aan geweest, dat gebeurd trouwens zelden bij IIyama's :):)
mzzls,
Jasper
Nou, ik heb 3,5 jaar terug een 17" Vision Master Pro aangeschaft van Iiyama. Kostte indertijd Fl 2000,-. Vorige week begaf hij het. 's maandags iiyama gebeld.
Bleek maar 2 jaar garantie op te zitten. Werd doorverbonden met de technische dienst en kreeg te horen dat ik hem langs kon brengen. Dinsdags langs gebracht en gelijk naar zo'n voet met USB-hub gevraagd. Huidige modelletje kostte Fl 233,-. Hier zaten speakers in. Op mijn vraag of ze ze ook zonder speakers hadden (die ingebouwde speakers zijn toch bacher)zochten ze even in het magazijn. Hier vonden ze nog een voet met USB-hub zonder speakers, maar voor een 21".
Die monteur zei dat hij de voet wel om kon bouwen voor m'n 17". Even met boven gebeld zou de voet incl. montage Fl 100,- gaan kosten.
Vrijdag werd ik gebeld dat m'n monitor klaar was. Was iets aan de hand met het hoogspanningsgedeelte. Reparatie was kosteloos, ik hoefde alleen die honderd piek van die USB-voet te betalen. Tevens werd de monitor voor me in de auto gezet.
Ik kan niets anders zeggen dan topservice. Mijn volgende monitor wordt zeker weer een Iiyama. (Ze hadden nog een leuke 22" staan
)
Bleek maar 2 jaar garantie op te zitten. Werd doorverbonden met de technische dienst en kreeg te horen dat ik hem langs kon brengen. Dinsdags langs gebracht en gelijk naar zo'n voet met USB-hub gevraagd. Huidige modelletje kostte Fl 233,-. Hier zaten speakers in. Op mijn vraag of ze ze ook zonder speakers hadden (die ingebouwde speakers zijn toch bacher)zochten ze even in het magazijn. Hier vonden ze nog een voet met USB-hub zonder speakers, maar voor een 21".
Die monteur zei dat hij de voet wel om kon bouwen voor m'n 17". Even met boven gebeld zou de voet incl. montage Fl 100,- gaan kosten.
Vrijdag werd ik gebeld dat m'n monitor klaar was. Was iets aan de hand met het hoogspanningsgedeelte. Reparatie was kosteloos, ik hoefde alleen die honderd piek van die USB-voet te betalen. Tevens werd de monitor voor me in de auto gezet.
Ik kan niets anders zeggen dan topservice. Mijn volgende monitor wordt zeker weer een Iiyama. (Ze hadden nog een leuke 22" staan
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Dat bedoel ik nou, wie kan me nog een monitor-boer noemen die dat ook zou doen.
/edit/
Username: JanB
Aantal posts: 4

/edit/
/edit/
Username: JanB
Aantal posts: 4
/edit/
And The Only One
Nu je het zegt, bijna een jaar geregistreerd 
Tijd voor een feestje
Tijd voor een feestje
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Verwijderd
Er zijn altijd mensen die moeten zeuren als je geen iiyama wilt moet jij weten maar ga het dan niet hier vertellen want je hebt geen gelijk want de service van iiyama is top. Toen was je blij met die garantie en trouwens wat zeur je hij wordt toch gemaakt.
Eens toen ik mijn Ilyama aanzette begon tie te stinken en gaf geen beeld meer. Ik gauw kijken of er nog garantie op zit, is tie net velopen! Maarja toch maar laten repareren. Bij het service centre aangekomen repareerden ze hem in 10 minuten en het was nog gratis ook
Y'24
Verwijderd
Precies!
Kijk, als je ergens drie jaar lang plezier van hebt, en het kostte zeg 1.500,-, dat is dan 500,- per jaar, zeg een piekie per dag.
That's no money man! Wat een lol voor een gulden per dag.
Als je het zo bekijkt is zelfs EIZO wel te betalen, maar ff 2.000,- voor een 19" neer leggen gaat toch net even wat te ver.
Vinnik.
Kijk, als je ergens drie jaar lang plezier van hebt, en het kostte zeg 1.500,-, dat is dan 500,- per jaar, zeg een piekie per dag.
That's no money man! Wat een lol voor een gulden per dag.
Als je het zo bekijkt is zelfs EIZO wel te betalen, maar ff 2.000,- voor een 19" neer leggen gaat toch net even wat te ver.
Vinnik.
Ik heb ooit een oude 15" van Iiyama buiten de garantie *GRATIS* laten repareren, ze vonden gewoon dat het betreffende onderdeel nog niet kapot mocht zijn, en dat ze daarom ook geen kosten berekenen!
wees heel erg blij ik heb een grote miskoop gedaan met Trust pro visal 17" die ging al na 2 weken al kapot. Ik kreeg een niuewe en na 3 weken weer kapot en nog een keer ik heb er nu een die het al een 4 maanden vol houd
Skoezie kan niet meer posten, zijn monitor heeft het begeven.

En de dozenschuiver zegt, 1 jaar garantie is 1 jaar, en geen dag langer
Als iemand kritiek op iiyama heeft, qua service/garantie dan is dat zeldzaam.
En de dozenschuiver zegt, 1 jaar garantie is 1 jaar, en geen dag langer
Als iemand kritiek op iiyama heeft, qua service/garantie dan is dat zeldzaam.
And The Only One
Skoezie zit in een hoekje zich diep te schamen. 
Heb al 4,5 jaar een 15" (model 8115) en 2 jaar een 17" (model 9017) nooit problemen mee gehad. Zelfs drie verhuizingen binnen een jaar hebben ze overleefd. En believe me, als er iets niet goed is voor een monitor (zeker bij de 17" is nl. diamondtron) is het wel slepen en bonken tijdens een verhuizing.
IIYAMA IS THE BEST of the rest :):):):)
Heb al 4,5 jaar een 15" (model 8115) en 2 jaar een 17" (model 9017) nooit problemen mee gehad. Zelfs drie verhuizingen binnen een jaar hebben ze overleefd. En believe me, als er iets niet goed is voor een monitor (zeker bij de 17" is nl. diamondtron) is het wel slepen en bonken tijdens een verhuizing.
IIYAMA IS THE BEST of the rest :):):):)
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Blablabla...Wij hebben gelijk en jij niet... TMF-Kids gezeur. Even het vervolg op m'n iiyama avontuur. Heb even bij de lokale harde waren boer geregeld dat hij hem voor me op stuurt. Moet alleen de kosten van het verzenden lappen, dus ikke weer blij. Volgens die meneer duurt het meestal maar een paar dagen voor dat je je monitor weer terug hebt, dus we wachten vol spanning af. Beetje te snel geoordeeld over iiyama denk ik zo. Zit nu achter een Philips 107E en ik moet zeggen dat deze nog niet eens in de buurt komt van de kwaliteit van de iiyama. Jullie horen m'n bevindingen wel als ie terug is...
Verwijderd
Philips is wat service betreft een grote nul.
Daarom raad ik niemand aan om ooit nog een philips product te kopen. Sorry, 't moest er ff uit.
Daarom raad ik niemand aan om ooit nog een philips product te kopen. Sorry, 't moest er ff uit.
Verwijderd
vriend van me heeft een targa 19" begon na ruim twee jaar trouwe dienst in dat rookhol van hem raar te doen, monteur komt vervangend model brengen (zelfde monitor, maar hoger serienr.)en laat de oude gewoon staan! Ja ik weetnie, die maggie volgens mij houe, doeg. Ok doeg en verpatse die bak!
mimix wat je allemaal zegt over philips is gelul!!
Ik heb zelf een philips monitor, toen ie begon te roken heb ik naar philips opgebeld en ze kwamen de volgende dag langs om een andere monitor te brengen!! (da's pas service)
Ik heb zelf een philips monitor, toen ie begon te roken heb ik naar philips opgebeld en ze kwamen de volgende dag langs om een andere monitor te brengen!! (da's pas service)
Pak je rust!
Verwijderd
Philips garantie is echt troep.
Wij als bedrijf hebben bijna be\ij elke monitor wel gezeik van philips gehad.
Gaat er een witte heen krijg je een gele stinkende terug ,DRIEMAAL !!!!!!!!!!!!!
Wij als bedrijf hebben bijna be\ij elke monitor wel gezeik van philips gehad.
Gaat er een witte heen krijg je een gele stinkende terug ,DRIEMAAL !!!!!!!!!!!!!
Ik had eerst een 17-inch ACER, ging ook eerst kapot.
Gelijk naar de computerzaak toe gegaan.
Hij nam hem in ontvangst en gaf meteen een nieuwe. Hij keek genees wat er aan de hand was.
DAT NOEM IK SERVICE, GEEN VERZENDKOSTEN ENZO.
Gelijk naar de computerzaak toe gegaan.
Hij nam hem in ontvangst en gaf meteen een nieuwe. Hij keek genees wat er aan de hand was.
DAT NOEM IK SERVICE, GEEN VERZENDKOSTEN ENZO.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>DAT NOEM IK SERVICE, GEEN VERZENDKOSTEN ENZO.[/quote]Euhhhhhh, IIyama heeft ook geen verzend kosten hoor.
And The Only One
Pagina: 1