Op vrijdag 29 maart 2002 10:31 schreef Renegade het volgende:
Ik werk in Duitsland
(daarom heb ik nu een lang weekend, en bijvoorbeeld vrij op de "dag van de arbeid"

)
you lucky bastard

,
maar lullig wel als je vriendin in Luxembourg werkt en dus niet aleen moet werken maar extra vroeg uit dr duitse bedstee op moet staan vanwege al dat kl·te-vakantieverkeer (nederlanders

) en op de terugweg het vooruitzicht heeft op minstens twee uur file omdat bij de duitse grens alle vrachtwagens staan te wachten (op feestdagen mogen geen vrachtwagens duitsland in) .
maar afijn ik heb ook een vrije dag en ga zo lekker de speeltuin in.
//terug ontopic over de wel/niet microsoft/flame
persoonlijk zou ik hem ook mogelijk met een troll aangemerkt hebben, en dat is erg jammer want de informatie die erin staat is zelf an sich wel erg goed.
de link met de winstmarge voor de middenstand is erg goed, immers het is ook een teken van monopolistisch gedrag.
het is meer dan zonde dat dat niet in een meer onderkoelde post is opgemerkt, omdat de invloed in zo'n geval veel groter kan zijn.
ik heb soms het idee dat de beste ondersteuning voor Microsoft op dit moment eerder juist de mensen die onoverdacht lopen te flamen zijn, immers zij brengen ook schade toe aan mogelijke doordachte oplossing en rondom MS' positie in de IT-wereld (wmb wel degelijk problematisch); simpelweg doordat zij meer behoeft hebben aan het idee van bestraffing van MS (voor een positie die ook ontstaan is juist door eerder ingrijpen om een monopolie-positie van IBM te voorkomen)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen