Feiten zijn tegen woordig....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
...een flamebait of overbodig :?

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=489235
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=489245

Zit er iemand van Microsoft te modereren ofzo?

(ja sorry, maar ik kan me hier nogal over opwinden, ik geef nuttige informatie en dan wordt het gewoon weggemod...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Deze gaat naar /TMF daar hoort dit thuis :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Er is maar 1 reden waarom dat ding hier in Europa matig verkoopt, en dat is vanwege de belachelijk lage marge die op dat *piep* apparaat zit.
Als ondernemer moet je goed gek zijn dat ding actief te promoten en verkopen, want je verdient er geen drol mee.
En wat zeggen de Microsoft miepjes die je winkel komen behangen met hun zooi? Inderdaad, daar weten wij ook niets vanaf hoor...
Het is gewoon weer smerige opdringerigheid van Microsoft.
Het komt me onderhand mijn neus uit, dat *piep* bedrijf wat Microsoft heet.
Dit lijkt toch op een aantal trollen.
is zo als ik het zie niet een flaimbate maar een trol.
Als er een aantal piepjes er niet zouden staan en een opmerking over smerige opdringerigheid weggelaten zou zijn zou het een +2 posting kunnen zijn.
Zoals die nu is staat die wat mij betreft goed.

De tweede posting heb ik een +1 behulpzaam gegeven.
edit:

quote tags toegevoegd

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik kan me gezien de inhoud van je postings wel voorstellen waarom ze zo gemod zijn. Die eerste is ondanks de piepjes best wel wat flamerig; "MS miepjes" en "zooi" om maar wat woorden er uit te vissen.
Persoonlijk had ik die post wat diplomatieker opgesteld dan had je meer kunnen scoren. Ik denk dat je blij mag zijn als die post op een 0 eindscore blijft staan.

Die tweede, is erg kort om veel te scoren, die had meer onderbouwing kunnen gebruiken en dan had die meer punten kunnen opleveren.

di's mijn personlijke mening btw, maar ik vermoed dat de andere TMFers het hier voor een groot deel mee eens zijn.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmmm, alles wat ik over die reacties denk is al gezegd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Goed misschien had ik wat zuiniger kunnen zijn met de negatieve bijwoorden. Maar wat er staat zijn feiten.
Ik heb hem maar even aangepast.
En die marge valt niet echt te onderbouwen, ik spreek uit ervaring....

Probleem is dat als het over Microsoft gaat, ik me nogal snel op ga zitten winden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 28 maart 2002 11:09 schreef Rene59 het volgende:
Probleem is dat als het over Microsoft gaat, ik me nogal snel op ga zitten winden ;)
Nooit zelf doen wat een ander net zo goed of beter kan (denk aan vriendin/vrouw/etc..)

Mijn god, het is bijna weekend :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Mijn god, het is bijna weekend :D
Ik heb _vakantie_! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 22:21 schreef Netman867 het volgende:

[..]

Ik heb _vakantie_! :P
ik _had_ vakantie :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik werk in Duitsland

(daarom heb ik nu een lang weekend, en bijvoorbeeld vrij op de "dag van de arbeid" :+)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:31 schreef Renegade het volgende:
Ik werk in Duitsland

(daarom heb ik nu een lang weekend, en bijvoorbeeld vrij op de "dag van de arbeid" :+)
Goede vrijdag vrij, zaterdag vrij, maandag vrij en praktisch half april :{

Dat heb je dus als je in Duitsland werkt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 29 maart 2002 10:31 schreef Renegade het volgende:
Ik werk in Duitsland

you lucky bastard ;),

maar lullig wel als je vriendin in Luxembourg werkt en dus niet aleen moet werken maar extra vroeg uit dr duitse bedstee op moet staan vanwege al dat kl·te-vakantieverkeer (nederlanders :P) en op de terugweg het vooruitzicht heeft op minstens twee uur file omdat bij de duitse grens alle vrachtwagens staan te wachten (op feestdagen mogen geen vrachtwagens duitsland in) .

maar afijn ik heb ook een vrije dag en ga zo lekker de speeltuin in.

//terug ontopic over de wel/niet microsoft/flame

persoonlijk zou ik hem ook mogelijk met een troll aangemerkt hebben, en dat is erg jammer want de informatie die erin staat is zelf an sich wel erg goed.

de link met de winstmarge voor de middenstand is erg goed, immers het is ook een teken van monopolistisch gedrag.

het is meer dan zonde dat dat niet in een meer onderkoelde post is opgemerkt, omdat de invloed in zo'n geval veel groter kan zijn.

ik heb soms het idee dat de beste ondersteuning voor Microsoft op dit moment eerder juist de mensen die onoverdacht lopen te flamen zijn, immers zij brengen ook schade toe aan mogelijke doordachte oplossing en rondom MS' positie in de IT-wereld (wmb wel degelijk problematisch); simpelweg doordat zij meer behoeft hebben aan het idee van bestraffing van MS (voor een positie die ook ontstaan is juist door eerder ingrijpen om een monopolie-positie van IBM te voorkomen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1