24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Altijd al een fan geweest van Simcity... simcity 3k was bagger ten opzichte van 2k... hopen dat de gameplay meer weg heeft van 2k dan van 3k
Ik hoop dat ik er weer verslaafd aan raak... net als aan 2k
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Op donderdag 28 maart 2002 09:09 schreef NME het volgende:
is er nog animo om dit te spelen dan? De gamer van vandaag wil wat anders lijkt me.
Voor de oudjes onder ons zijn dit de betere spellen..Geb. datum: 12 mei 1988
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Toch maar es aanschaffen
tampert, kriminalpolizei
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Wanneer het af is en wanneer het hier te verkrijgen is
🌞🍃
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
Jazekers, ik heb laatst Sim City 2000 en Sim City Classic weer eens geïnstalleerd. En vorige week heb ik Sim City 3000 WE nog gekochtOp donderdag 28 maart 2002 09:09 schreef NME het volgende:
is er nog animo om dit te spelen dan? De gamer van vandaag wil wat anders lijkt me.
Dat was bij SimCity 1, SimCity 2000 en waarschijnlijk 3000 ook mogelijk.Op donderdag 28 maart 2002 14:11 schreef Mike78 het volgende:
Zo zal het waarschijnlijk mogelijk zijn om de rampen die je zelf inschakelt ook te besturen.Leuk met een tornado.
Mha, als je druk bezig bent met een stad te bouwen, gebruik je die feature als het goed is niet zo veel..
🌞🍃
ehh heb je het wel gespeeld? dit ziet er super uitOp donderdag 28 maart 2002 15:19 schreef OrkBozz het volgende:
zo goed zie het er nou ook weer niet uit
behalve die wolk zou k zeggen dat het 200 is
Human Bobby
K speelde 2000 altijd bij mijn neef omdat ik het zelf nooit had. K zat daar elke zondag geloof ik een beetje hun PC te bezetten
Als 4 (of 4000) uit is dan gaat ik die aanschaffen (mits ik er goede verhalen over blijf horen).
Rebuilding knowledge database
TOen kwam 2000 en die ook vele uren zitten spelen... Grote steden, mooie steden, geweldig was het...
Toen kwam 3000 en daar was ik vrij snel mee klaar.. Hij zag er wel mooi uit maar het speelde gewoon niet lekker
Ik hoop dat dit weer lekker als 2 is
Verwijderd
Leuk .. monster oproepen .. centrales opblazen .. woonwijken bulldozeren
God straft onmiddelijk
Maarre, ik denk dat de game zal tegenvallen. Ik heb nog geen betere gezien dan SimCity 2000 for Windows
C:\>_
waar kan je die simcity 2000 kopen want ik heb die helemaal niet ik ben van de eerste overgestapt naar 3000Op donderdag 28 maart 2002 16:58 schreef Vinnie het volgende:
Was wel leuk met SimCity, sloop je een kerk, komt er een tornado
God straft onmiddelijk
Maarre, ik denk dat de game zal tegenvallen. Ik heb nog geen betere gezien dan SimCity 2000 for Windows
De demo kun je in ieder geval hier halenOp donderdag 28 maart 2002 17:01 schreef The_FrankO het volgende:
waar kan je die simcity 2000 kopen want ik heb die helemaal niet ik ben van de eerste overgestapt naar 3000
Over Simcity 4: w00t!!! Hebbuh!!!!!!1
Verwijderd
Ik had een manier om te beginnen met 1.9 miljardOp donderdag 28 maart 2002 17:01 schreef HlpDsK het volgende:
SHIFT F-U-N-D,
SHIFT F-U-N-D,
SHIFT F-U-N-D,
SHIFT F-U-N-D,
Aardbeving! Aaaaaah!
hier bijvoorbeeld. Alleen wel een beetje duur.Op donderdag 28 maart 2002 17:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
waar kan je die simcity 2000 kopen want ik heb die helemaal niet ik ben van de eerste overgestapt naar 3000
Tja.. cheaten, dat is DE manier om een spel te verpesten.Op donderdag 28 maart 2002 17:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik had een manier om te beginnen met 1.9 miljard

🌞🍃
Verwijderd
Zijn twee manieren om te spelen, gewoon echt is leuk, maar met 2 miljard kan je alles luxe aanpakken en spelen om iedereen tevreden te houden en crime op 0 te krijgen, ook een planologische uitdagingOp donderdag 28 maart 2002 17:15 schreef DataBeest het volgende:
[..]
hier bijvoorbeeld. Alleen wel een beetje duur.
[..]
Tja.. cheaten, dat is DE manier om een spel te verpesten.
Tja, hehe. Als jij het leuk vindt moet je dat natuurlijk doen. Zolang het maar bij singleplayer blijft.Op donderdag 28 maart 2002 17:16 schreef MREn het volgende:
[..]
Zijn twee manieren om te spelen, gewoon echt is leuk, maar met 2 miljard kan je alles luxe aanpakken en spelen om iedereen tevreden te houden en crime op 0 te krijgen, ook een planologische uitdaging
Om eerlijk te zijn heb ik bij The Sims ook gecheat, het leek in het begin idd leuk, maar later werd het enorm saai daardoor.

🌞🍃
[2k memmory mode]
Een stad bouwen, er voor zorgen dat hij zich zelf kon onderhouden, rampen uit zetten en gaan slapen terwijl de peesee nog aan stond en maar afwachten wat er van was geworden als je 's morgens weer wakker werdt
[/2k memmory mode]
Misschien moeten we nu ook riolering aanleggen ipv. water buizen lol
3 was stom
Geen idee. Ik heb het iig gekocht bij de Bart SmitOp donderdag 28 maart 2002 17:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
( kvonnut wel lachuh, knul van 17 komt daar ff een oud spel kopen
Jij hebt zeker nooit SimCity2000 gespeeld? Ik denk dat de gameplay van 3000 gewoon veel minder was ofzow.Op donderdag 28 maart 2002 18:22 schreef The_FrankO het volgende:
Waarom zegt nou iedereen dat sim city 3000 zo slecht is. IK vind hem namelijk helemaal niet slecht of is sim city 2000 zo ontzettend goed?
En jah, ik ben een van de zovele die 2000 de beste vindt
Zoals? Een 3242351ste FPS?Op donderdag 28 maart 2002 09:09 schreef NME het volgende:
Verwijderd

Daar luisterde ik toch nooit naarOp donderdag 28 maart 2002 19:21 schreef Timpie het volgende:
Ik vond 3000 een stuk beter als 2000, stuk lichter (kleur dan) en die adviseurs zijden eindelijk eens iets nuttigs
[..]

Samen staan we sterk!
zie dit topic.Op donderdag 28 maart 2002 19:47 schreef IkBenAlles het volgende:
Simcity 1 op diskeette was the best. Dat was nog makkelijk snel ff een stad opbouwen zonder domme stakingen enzo... ALles erna is te moeilijk en is bagger
![]()
Daar staan tips in hoe je het moet spelen. Op een bepaalde manier is het namelijk best makkelijk te doen.
🌞🍃
Verwijderd
SC2000 had echter van die Arcologies. als ik dan het heleveld had volgeplant met die dingen was ik wel klaar.
En ik hoopte natuurlijk dat die dingen gingen vliegen. dus dat hield je dan ook een tijd zoet. maar met sc3000 kreeg je dat niet. de villawijken kan je wel mooi krijgen met sc3000. evenals de superskycraper buurten. met astronomische hoge grondprijzen.
2 keer FUND als je met een ongewijzigd landschap zit in je geld-krijgen-en-verlies stand. (als je je stadsnaam hebt vastgelegd dus) dan naar dat $-teken 3 boekje van onder, issue bond kiezen er staat .% ofzo. ff w8en tot het volgende jaar. Genoeg geld????
Verwijderd
Heb ik dus ook gedaan, maar ik wachtte, totdat ik een ons woog. Gaan die dingen wel de ruimte in? Ik heb er wel geruchten over gehoord.En ik hoopte natuurlijk dat die dingen gingen vliegen. dus dat hield je dan ook een tijd zoet.
Verwijderd
*zucht*

Nu maar hopen dat 4 eigenlijk 2k is in een superieure grafische vermomming
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb Simcity op de SNES gespeeld en daar zaten die volgens mij niet bij.... of ik heb niet lang genoeg gespeeld.
Ik speel nu weer Sim City 3000 en ik vind het gewoon meesterlijk, weer eens wat anders dan constant wat fraggen enzo.
Wat ik alleen zo moelijk vind is om boerderijen en hightech industries te krijgen... iemand enige tips?
Arcologies zaten inderdaad niet in de SNES-versie van SimCity (dat overigens van SimCity Classic is afgeleid). Alleen in SC2k.Op zaterdag 30 maart 2002 01:00 schreef Legion het volgende:
Arcologies??
Ik heb Simcity op de SNES gespeeld en daar zaten die volgens mij niet bij.... of ik heb niet lang genoeg gespeeld.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Met die groenharige mannetjes enzo.
Heb dat spel werkelijk een maand ofzo gespeeld zonder dat ik wist dat de huisjes stroom nodig hadden enzo.
Dat groenharige mannetje(Dr. Wright, genoemd naar de bedenker van SC) is trouwens door Nintendo aan het spel toegevoegd. Zat (bij mijn weten) niet in de PC-versie.Op zaterdag 30 maart 2002 01:07 schreef Legion het volgende:
Aaaaaaaaah nu snap ik het, die op de SNES was gewoon Sim City 1.
Met die groenharige mannetjes enzo.
Heb dat spel werkelijk een maand ofzo gespeeld zonder dat ik wist dat de huisjes stroom nodig hadden enzo.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Begin je in 1900 en eindig je in 2100 ofzo en alle huizen blijven er hetzelfde uitzien.
Ik vind dat ze mee moeten kunnen gaan met hun tijd.
1 van de disasters zit ook niet in de PC-versie, want in de SNES-versie kwam Bowser soms door je stad wandelenOp zaterdag 30 maart 2002 01:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat groenharige mannetje(Dr. Wright, genoemd naar de bedenker van SC) is trouwens door Nintendo aan het spel toegevoegd. Zat (bij mijn weten) niet in de PC-versie.
nu haal je wel een heel oud topic omhoogVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:59:
Medio November komt ie uit....dus halen!!!
kijk even hier: Het Sim City 4 topic
Kunt op de website van simcity precies zien hoe je die moet krijgen: geen watervoorziening geven, veel ruimte en niet teveel wegen omheen leggen!Verwijderd schreef op 29 maart 2002 @ 11:34:
De grootste uitdaging was nog wel het verkrijgen van een boerderij.. het is me nog nooit gelukt in SC3000.