pci riser slots waar te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Ik heb deze vraag eerder gestelt als subvraag bij CM, kreeg er niet echt antwoord op, waarschijnlijk omdat het niet echt opviel :)

Waar zijn nou die dingen te koop? Uiteraard voor een redelijke prijs, heb geen zin om 100 piek neer te leggen voor zo'n simpel ding :D

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Een wàt ?

Een PCI 2 Riser converter ?

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

spacy

+++

ik heb ff gezocht vie google, mischien kun je hier wat mee ?
http://www.hermac.nl/arbor/passive_backplanes/index.htm

vraag me trouwens wel af hoe dit in een pci slot kan, zal wel voor 19" zijn denk ik ;(

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op donderdag 28 maart 2002 09:10 schreef spacy_ het volgende:
ik heb ff gezocht vie google, mischien kun je hier wat mee ?
http://www.hermac.nl/arbor/passive_backplanes/index.htm

vraag me trouwens wel af hoe dit in een pci slot kan, zal wel voor 19" zijn denk ik ;(
riser card dingen zijn meestal wel voor 19" jah ;)

maare....de kastenboer heeft ze meestal wel....probeer procase te bellen...is een groothandel maar kweet zeker dat die ze hebben :)

• navyseal44
  • Laatst online: 31-07 08:49
shop.tweakers.net

kun je producten van procase bestellen.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op donderdag 28 maart 2002 09:52 schreef navyseal44 het volgende:
shop.tweakers.net

kun je producten van procase bestellen.
maar geen riser-cards........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Oops

Was helemaal dit topic vergeten jongens. sorry sorry

Ik wil jullie bedanken voor de reacties, helaas kan ik niks met die hermac. Ik denk dat ik toch zelf wat moet gaan knutselen, het zijn maar iets van 100+ pinnetjes ofzo, beetje bandkabel ertussen en ik heb een vertikaal slot :)

Misschien effe procase bellen of ze die dingen los kunnen verkopen, is op zich ook wel een idee :)

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 20:33
Zet het ook even op GoT als je ze vind, ik zoek ze namelijk ook :+

(en ik ben niet de enige waarschijnlijk)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Procase effe gebelt. Ze verkopen ze wel los, maar ook weer niet. Ik zei dat ik bezig was met een custum design en dat ik zo'n ding nodig had :) Zodra die gast opnam begon ik lekker te lullen in het nederlands blijkt die gozer engels te zijn :/ Gelukkig kon ik snel omschakelen.

Ze verkopen ook al niet aan endusers. Modjes, vertel eens kan ik via de tweakersshop dat ding bestellen? Weet je, ik stuur zo wel even een email naar jullie shop :)

Kheb ook nog even een plaatje van een riserslot. Dit is de SSC004 risercard.

Afbeeldingslocatie: http://www.procase.nl/new/32bit_1u.jpg

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Informeer eens bij een paar case-groothandels, waarschijnlijk vind je daar wel wat goeds :)

Ik zal je alvast wat URLs geven van 2 van die case-groothandels (ik weet er 3, eentje daarvan is procase);
www.bonchic.nl
www.core-tek.nl

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 17:58 schreef Wirf het volgende:
Zet het ook even op GoT als je ze vind, ik zoek ze namelijk ook :+

(en ik ben niet de enige waarschijnlijk)
Gevonden gevonden gevonden

Na een emailtje gestuurd te hebben aan videl (en een week moeten wachten) heb ik het positieve bericht gekregen dat de tweakers/viddel case shop ze nu ook verkoop

Hoewel ik moet zeggen dat ik de prijzen redelijk hoog liggen dat ik er wel blij mee ben dat ze ergens verkocht worden :) Ik denk toch dat ik mijn vriendunnetje in amerika eens lief ga toespreken op irc dat ze effe een paar van die dingen per post opstuurt :) $18 versus 26 euro.

Nou geef ik ook eerlijk toe dat ik procase ook heb gebelt (nog voordat ik viddel heb gemailed) en ik heb gevraagt voor een 2u 3pci geval. Nou (na veel gezeur) heb ik een prijs gehoord van ongeveer 30-35 euro. 1 nadeel is dat ze alleen leveren aan bedrijven. Ik wil dit niet starten als flaimbait, maar ruim 10 euro winst (of beter gezegt een geeltje) maken klinkt niet tweak-vriendelijk in mijn oren. Of mijn oortjes hebben mij bedrogen aan de telefoon, wat ik uiteraard ook niet uitsluit :)

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:35

almightyarjen

When does the hurting stop?

Videl??? waar zitten die, wat is de site??? :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

http://viddel.shop.tweakers.net/
en dan naar procase accessoires
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.