Muis gesloopt. Wat nu kopen

Pagina: 1
Acties:

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik heb in een iets te agressieve bui mijn Microsoft wheel mouse gesloopt en nu zoek ik een goede vervanger. Wat is volgens jullie een goede muis (wel met wheel).

Vast bedankt,

Bas

Tjielp... een vogel.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Umm.. een nieuwe?

Het lijkt mij dat niemand daar een zinnig antwoord op kan geven, omdat dat nogal gebonden is aan je persoonlijke voorkeur. Als ik een nieuwe muis zou moeten kopen, zou ik een Microsoft Intellipoint Explorer kopen. Optische muis met wheel en buttons on the side.

Maar zoals ik zei.. het is nogal voorkeursgebonden...

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

De Logitech trackman marble+ !!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36
- Kleine handen:
Microsoft IntelliMouse Optical.
- Grote handen:
Microsoft IntelliMouse Explorer.

Zo simpel is het leven :).

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
-Logitech Optical Wheel muis, voor links en rechst handig
-Logitech Optical Mouseman Wheel met duimknop.

Of wachten op de nieuwe Logitech Ifee muizen, is misschien ook wel leuk :)

• roelkw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 13:48
Gewoon lekker simpel:
Logitech Pilot Wheel mouse

Verwijderd

ik ben het met Vilenin eens.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Als je een hardcore gamer bent (ala Q3):

http://www.razerzone.com/products/

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• VROEM!
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Beste dat je kunt krijgen: Ga naar de winkel en probeer elk modelletje dat ze hebben effe uit.

Dure 'ergonomische' vormen zijn vaak veel minder verantwoord voor je arme polsjes dan ze doen voorkomen. De beste vorm is meestal nog steeds die van de 15 gulden muis.

Oh ja. probeer de muis terwijl je zit!!! anders heb je nog niks aan het proberen ivm andere polsstand. dus.

Het is net als met schoenen. Iedereen heeft andere handen, dus er is niet een muis die iedereen past.

btw optisch heeft wel voorkeur boven een stoffig wordend balletje dat gaat stotteren.

ieeeepppppp :P

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Of zo`n optical muisje (zelf heb ik een internet explorer; wel flink wennen met gamen)
Of een draadloos gevalletje (wel zwaar ivm batterij)

In elk geval iets met een wieltje

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Een internet explorer??????

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Hoe zijn de ervaringen met een draadloze muis. Ik heb gehoord dat het met gamen niet zo'n succes is. En zo'n optische zonder wiel, is dat echt zo goed?

Bas

Tjielp... een vogel.

• ThunderStorm
  • Laatst online: 22:02
Ik heb een logitech optical. En dan diegene met een normale vorm zeg maar.
Hij bevalt me beter dan m'n vorige optical van logitech.
Werkt heel fijn en nauwkeurig en gamen gaat er ook prima mee.

And last but not least... hij blijft 's nachts als de pc uit staat nog steeds een mooie rooie gloed geven :)

Verwijderd

Wacom Graphire
Muis + scrollwieltje, geen balletje ,geen optisch raampie, geen draadje, geen batterijen.
En als bonuseen Pen te gebruiken in muis of tekenmode.

Kies USB >W98,ME,2000 en je hebt nog een zielig reservemuis voor een tientje liggen voor als USB ff niet werkt (in taskmanager bv).
Kies serieel voor overig, is iets duurder.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Ik zag in de winkel ook een verticale muis liggen. Die schijnt erg goed voor je pols te zijn. Zijn er tweakers met ervaring. Is deze muis zijn geld (250,-) waard?

Bas

Tjielp... een vogel.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Dualdude,

Sorry typo, ik bedoelde een Microsoft Intellimouse Explorer met intelliEye technology. Dus zo`n grote muis met lamp

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Ik weet zo niet hoe dat ding heet maar er zit een laserlichtje in en geen muisbal meer werkt perfect... van logitech in ieder geval wel (microsoft heeft hem ook) kost wel wat (fl. 75,--) Een groot voordeel vind ik hij werkt overal op en je muisbal wordt niet meer vies

• K-2SO
  • Laatst online: 15:47
Microsoft IntelliMouse Explorer natuurlijk !

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
het hangt helemaal van je eigen voorkeur af wat voor muis je neemt, dus ook of ie optical is of niet.

met de opticals die ik heb gezien kan ik absoluut niet werken, het is voor mij net alsof je met een muis zit te werken die nodig schoongemaakt moet worden (alleen dat kan dan dus niet).

maar het is gewoon persoonlijk.

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Niemand bekend met de ergonomische muis?

Bas

Tjielp... een vogel.

Pagina: 1