Ik heb een vaag probleempje met mijn VPN-verbinding. Het vage is dat ik wel een VPN-verbinding heb, en dat ik ingelogd ben op het NT-domein van mijn werk. Het probleem zit hem in dat ik geen computers kan zien. Ik zal even uitleggen wat de situatie is:
Op het werk:
win-2k server (als onderdeel van NT-domein): Een router/Proxy-server (MS ISA-server) en VPN-server. (Bij ISA-server kon ik instellen dat VPN toegelaten wordt.)
Verder zit er op het intranet daar een PDC en wat werkstations.
Thuis: Win 2k Pro, isdn internet verbinding, en VPN-verbinding.
Als ik thuis verbinding maak, moet ik naam en wachtwoord opgeven voor het domein op het werk. Dat doe ik dus, en dat werkt goed. Geen foutmeldingen, en ik kan het "domein" zien in mijn windows-explorer. Als ik daar op dubbelklik zou ik alle computers van dat domein moeten zien (net als op 't werk), maar ik zie daar helemaal niks. gewoon leeg, maar géén foutmeldingen...
Heeft iemand enig idee/ervaring hiermee..?
Op het werk:
win-2k server (als onderdeel van NT-domein): Een router/Proxy-server (MS ISA-server) en VPN-server. (Bij ISA-server kon ik instellen dat VPN toegelaten wordt.)
Verder zit er op het intranet daar een PDC en wat werkstations.
Thuis: Win 2k Pro, isdn internet verbinding, en VPN-verbinding.
Als ik thuis verbinding maak, moet ik naam en wachtwoord opgeven voor het domein op het werk. Dat doe ik dus, en dat werkt goed. Geen foutmeldingen, en ik kan het "domein" zien in mijn windows-explorer. Als ik daar op dubbelklik zou ik alle computers van dat domein moeten zien (net als op 't werk), maar ik zie daar helemaal niks. gewoon leeg, maar géén foutmeldingen...
Heeft iemand enig idee/ervaring hiermee..?