Toon posts:

Novell + Apache Webserver vragen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

De beslissing is hier gemaakt en ze gaan hier Apache op Novell draaien, jawel! Novell!

Op zich is dit geen probleem natuurlijk want tegenwoordig sluit dat goed op elkaar aan.

Vraag1:
Als Apache hier op Novell word geinstalleerd word dan het volgende ondersteund zonder 'iets' overnieuw te compileren (want daar heb je metroworks o.a. voor nodig)
- PHP
- VBScript
- ASP (volgens mij is dat vbscript, weet het niet zeker)

Vraag2:
Als je Apache op Novell installeert zijn de modules voor een naadloze aansluiting op de NDS dan ook gewoon te installeren of moet er dan ook weer worden gecompiled.

Punt1:
Ik weet dat er betere combinaties zijn om een goede web-server op te zetten, maar er is goed over nagedacht. De huidige situatie en de voor- en tegens van de nu bestaande OS'en en Webservers heeft tot Novell + Apache geleden.

Overige informatie en ervaringen zijn altijd welkom.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gelieve niet zo snel te kicken :(

<li> Compileren is helemaal niet van toepassing onder NetWare

<li> PHP werkt vooralsnog NIET onder NetWare, los van welke webserver dan ook
<li> VbScript / ASP zijn met zeer veel moeite (en met behulp van 3rd party addons) draaiende te krijgen. Advies, als jeperse ASP wilt .. niet doen! (ik bedenk me ineens dat ik het voor Apache nit helemaal zeker weet)

<li> Er zijn genoeg modules te vinden, of ze er zijn voor de NDS weet ik niet zeker, even searchen bij novell.com en je weet het

Goh .. ff searchen bij novell.com en je had dit allemaal geweten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

dutser: De beslissing is hier gemaakt en ze gaan hier Apache op Novell draaien, jawel! Novell!
/me heeft net toevallig vandaag een t-shirt van Novell aan. :o
Als je Apache op Novell installeert zijn de modules voor een naadloze aansluiting op de NDS dan ook gewoon te installeren of moet er dan ook weer worden gecompiled.
NDS en Perl

Perl on Netware