Toon posts:

Cyrix drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar de drivers voor de onboard vga & sound van een Cyrix mobotje voor XP (er zit een 266 Mhz cputje op)
Ik heb dus geen idee wat het type van het mobo is.
Ik heb al gezocht op www.cyrix.com (is die down???)
en ik heb heel google al afgezocht.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Op donderdag 28 maart 2002 07:23 schreef DjMaDMaX het volgende:
Ik ben opzoek naar de drivers voor de onboard vga & sound van een Cyrix mobotje voor XP (er zit een 266 Mhz cputje op)
Ik heb dus geen idee wat het type van het mobo is.
Ik heb al gezocht op www.cyrix.com (is die down???)
en ik heb heel google al afgezocht.
de cpu die jij bedoelt is waarschijnlijk een socket 7, en btw, er zijn maar 1.000.000 type moederbordjes van dit type, give us some info zoals merk moederbord enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 07:44 schreef richardkraal het volgende:

[..]

de cpu die jij bedoelt is waarschijnlijk een socket 7, en btw, er zijn maar 1.000.000 type moederbordjes van dit type, give us some info zoals merk moederbord enzo :)
Ik ga vanmiddag ff kijken wat ut is (ben nu op m`n w... vandaar)
Dan laat ik het nog ff horen :)

Verwijderd

Wij hebben ook problemen met deze cyrix audio drivers. We weten niet waar we ze moeten vinden en als we er 1 hebben gevonden dan zegt ie dat onze interupt al in gebruik is.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:19:
Wij hebben ook problemen met deze cyrix audio drivers. We weten niet waar we ze moeten vinden en als we er 1 hebben gevonden dan zegt ie dat onze interupt al in gebruik is.
En ook onder Windows XP?

De meeste drivers kan je trouwens wel vinden op driverguide.com, probeer dus zodra je het typenummer hebt opgezocht eens daar te zoeken :) (use/pw: drivers/all)

Verwijderd

we hebben het op win NT, en driver hebben we wel, alleen het wilt niet goed installen (dus die interupt die ik net zei)

Verwijderd

details: het is een onboard cyrix audio, als we driver willen installen, kunnen we de goede interupt niet vinden.
zie onder....
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/hpcheng/cyrix.jpg

Verwijderd

Dit is gewoon een irq conflict. Ga effe na welk irq er vrij is en gebruik dat. Dan zou het moeten werken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wederom, geef ff specs- als het Cyrix onboard audio is zou het kunnen dat je een MediaGX systeem te pakken hebt. Ruk die kast open en post wat info :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

yeah, ik heb het :D
nog thnx for tha hulp mensen !!! :)

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Ik heb nog MediaGX drivers overgehouden van een 180MHz (!) Cyrix MediaGX mobo'tje...
Zo'n eentje waarbij de proc ook op het moederbord was gesoldeerd :( :P

Was voor snd/vga/nogwattus(chipset?)

Hebbuh :? Of had je ze al :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Pagina: 1