Intellimouse Explorer. Ik heb hem vanaf het moment dat hij bij de groothandel lag.
Eerste relaxte hardware: Voodoo 2 12MB!
ik gebruikte toen een 386. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik Need For Speed speelde vóór en ná de Voodoo.
Ik was echt onvoorstelbaar gek van dat kaartje.
na een 8086, 386, 486, Cyrix 150+ en een P166MMX ging ik naar een Celeron 400. Wauw wat was dat een snelheidswinst!
Abit BX6 mainboard. Zalig bordje!
Een P3 550. Dat was in de tijd dat iedereen goedkoop spul haalde (celeron 400 bv) dus er was toen niemand met zo'n monster welke ik had

(Ik had er toen ook nog eens maar lieft 256 MB Ram inzitten)
Mijn eerste brander: de Yamaha 8x IDE
- Voodoo Banshee
- Opgevolgt door de Viper v770
Na een jaar PC-loos te zijn geweest:
AMD K7 700Mhz op een Asus K7V (Toen de snelste processor, de 700 Mhz was nèt uit).
dat was mijn eerste echte stap richting kwaliteits-onderdelen. Ben sinds toen een echte High-End user.
In de K7 700 zat een tijd nog mijn oude v770 maar die is later vervangen voor een Geforce2 Pro 64MB (de Golden Sample van Gainward. Heb ik destijds FL950 voor betaald)
Toen overgestapt naar mijn huidige systeem:
AMD Athlon TB1333/133
512 MB PC133 2-2-2 Ram
Asus A7V133-Raid
LiteOn 12x brander
later de LiteOn 24x
de Kenwood 72x UCR-421 72x CDromspeler.
een Pioneer 16x DVD speler
En mijn overstap naar een Raid-0 systeem (3x 40GB 7200 RPM

)
Da's eigenlijk meer mijn PC-geschiedenis dan alleen de hoogtepunten. Ik kwam op dreef toen ik erover na begon te denken

Elke nieuwe investering die ik deed gaf mij vlinders in mijn buik en was weer een flinke stap vooruit (Er schieten mij op dit moment nog meer gelukkige PC moment te binnen maar die zijn voor anderen natuurlijk niet zo mooi als ze voor mij zijn

).
Edit: Sjezeus wat een lap text

En het begint nota-bene met de Intellimouse