Vast met aliens vs Predator

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-01 20:08
Ik ben maar weer eens verdergegaan met het spel maar zit nu echt vast.
In de search staat 1 draadje wat volgens mij exact mijn probleem ook is alleen na het volgens van die info en dus een walktrough te hebben geraadpleegd kom ik nog steeds niet verder!!!

Ik speel het unexpected allies level in predator mode.
Ik kom bij 2 grote pijpen waar je op kan klimmen, in de walktrough staat ga naar rechts en klim in die pijp, ga dan een nis is (kan alleen erbovenop komen!) En schiet op de pijpen dat doe ik, krijg zo'n AIM te zien en begin te knallen, maar er gebeurd geen fuck!
Als ik te dichtbij sta help ik mezelf naar de maan.

Wat doet ik verkeerd!? ben al uren bezig GRMBL :(

Verwijderd

http://www.aliensversuspredator.com/ubb/Forum23/HTML/000025.html

zorg gewoon dat je al je spulletjes hebt.

Verwijderd

Ik hou het echt bij UT met een enkele mod en dan is een "must" dat je de chaos mod hebt.

Gewoon een soepel mooi snel afwisselend spel. Ook is het een spel met "slimme" bots.

Verder ben ik nu ff bezig met RTCW een gave opvolger van Wolf - Castle Wolfenstein. Maar de domme duisters vind ik een beetje jammer. Ja ik wil me eerst even op de single player mode storten voor ik me kapot laat schieten op het net.

• ScooBY_DoO
Op donderdag 28 maart 2002 01:26 schreef Mick_bravo het volgende:
Ik hou het echt bij UT met een enkele mod en dan is een "must" dat je de chaos mod hebt.

Gewoon een soepel mooi snel afwisselend spel. Ook is het een spel met "slimme" bots.

Verder ben ik nu ff bezig met RTCW een gave opvolger van Wolf - Castle Wolfenstein. Maar de domme duisters vind ik een beetje jammer. Ja ik wil me eerst even op de single player mode storten voor ik me kapot laat schieten op het net.
Thnx... i guess :?

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Als ik het goed heb, is dat die grote grondboor waar je niet voorbij kan..?

Dat is namelijk het enigste moeilijke puntje dat ik tegengekomen ben, je moet bij z'n terminal/computer een hendel overhalen dan doet die boor iets (weet niet meer wat) en dat is de gang open en kun je verder.

Die terminal zit daar waar ze die grondboor hebben laten zakken...

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is...?

edit:

type fout verwijderd

Verwijderd

Ik zit dus precies bij hetzelfde stuk vast, en ik snap er ook geen donder van hoe je daar verder komt, ik ben ook bij 2 grote pijpen waar roosters voor zitte, dus je kan er ook nie ofzo, heel apart maar wel klote
als je verder komt Scooby Doo, vertel het dan ff want het begin me nu een beetje op men zenuwen te werken, jah tis wel een uitzoek game, maar zo is het nie leuk meer,
ik zit daar al een eeuwigheid vast
en digital 8 het is nie iets met een boor ofzo, tenminste ik ben nix van een boor tegen gekome, dus ???
:'(

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Het is voor mij alweer ff terug dus, als het kan post ff een screenie dan weet ik het wel weer...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
het staat allemaal precies hier hoor........

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

oh scooby doo, ik ben eruit
ik weet nie of je die site al gechecked hebt waar ze het over hebben ??
maar er zit een behoorlijke bug in die game !!!!!!
als je in het level unexpected allies het lichaam van die dode predator op een tafel kapot maakt, destroyed enz.
treed de bug op, dus niet slopen gewoon intakt laten
dan als je een stukje verder komt, kom je bij 2 grote pijpen, daar moet je helemaal nix mee !!!!
die deur die zich in die kamer bevind ( das dan de lift deur ) gaan vanzelf open, maar zoals je weet moet je wel eerste dat schakelkastje boven bij die roosters kapot maken, voor de stroom uitval zeg maar.
dan gaat gewoon die deur open en kun je meteen naar het volgende level het is namelijk het eind van het level, suc-6 ermee, tis echt een makkie, maar ik weet het ook vanaf gisteren, de mzzl's en als je nog vragen hebt moet je maar reageren
>:)

• ScooBY_DoO
Ja dat van die predator levend laten had ik ook gelezen, ben het level maar opnieuw gestart..
iig thnx... as ik nog wat heb hoor je het wel
;)
Pagina: 1