U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
wat bedoel je?
• een interne USB-hub?
• een zelfgemaakt 3,5"-baybusje?
maar waarom wil je dat in hemelsnaam? zodat je dan kan patsen met wat er allemaal in je bays zit
• een zelfgemaakt 3,5"-baybusje?
maar waarom wil je dat in hemelsnaam? zodat je dan kan patsen met wat er allemaal in je bays zit
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Koop een TV kaart met zo`n 3.5" frontje
nee sorry mischien heb ik het verkeerd geformuleerd. die 3.5 bays moeten met mass storage devices opgevuld worden. dus zip tapestreamer floptical modisk etc... het is niet om te patsen maar ik heb nog maar 2 5.25 bays over en die wil ik graag bewaren voor de 2 dvd branders die ik binnenkort krijg. het gaat hier namelijk om een server met 100 gig aan schijfruimte 2 cd-branders een dvdrom 2 dvd-branders 5.25 en een 3.5 floppy disk.
ik moet dus een manier hebben om 100 gig op te slaan op een cassette of iets dergelijks... mijn eerste keuze ging naar dat omdat je daar ook muziek op kon opnemen, maar dat is nogal veroudert dus ik vraag hier maar nog ff rond.
ps. met servers hoef je niet te pronken meestal is het juist slecht als hij groter is (of meer apparaten heeft)
ik moet dus een manier hebben om 100 gig op te slaan op een cassette of iets dergelijks... mijn eerste keuze ging naar dat omdat je daar ook muziek op kon opnemen, maar dat is nogal veroudert dus ik vraag hier maar nog ff rond.
ps. met servers hoef je niet te pronken meestal is het juist slecht als hij groter is (of meer apparaten heeft)
Verwijderd
wat is het nut van een 5,25" floppy drive??? als die zooi zorgt er alleen maar voor dat booten langer duurt en windows een hele lading extra drivers moet laden...
beetje onzinnig naar mijn mening... maar wat je er nog in kan doen... een rij met knopjes en schakelaartjes ofzo? kan je die aansluiten op een aantal fans
zelfbouw is ook wel apart en daar bereik je meer aanzien mee dan met een 5,25" floppy drive
beetje onzinnig naar mijn mening... maar wat je er nog in kan doen... een rij met knopjes en schakelaartjes ofzo? kan je die aansluiten op een aantal fans
zelfbouw is ook wel apart en daar bereik je meer aanzien mee dan met een 5,25" floppy drive
mass storage zei ie toch ..Op donderdag 28 maart 2002 17:52 schreef Eddo het volgende:
wat is het nut van een 5,25" floppy drive???
misschien heeft ie nog wel veel 5 1/4 Floppen om z'n 100gieg op te backuppen
zoals ik al zei dit is een server, die 5.25 floppy zit er alleen maar in omdat ik gegevens uit 1990 nog gebruiken moet, onderzoek enzo zitten namelijk (voor die tijd) grote databases in. verder is het het meest uitstekende formaat om gegevens veilig te stellen aangezien haast niemand deze drive meer heeft.
natuurlijk kan ik er 125 gb erbij kopen, maar dat is niet het punt waarvoor ik mass storage will hebben ik wil backuppen niet meer gegevens opslaan.
natuurlijk kan ik er 125 gb erbij kopen, maar dat is niet het punt waarvoor ik mass storage will hebben ik wil backuppen niet meer gegevens opslaan.
Gewoon een scsi-zip d'r in. Kan je backuppen. Helaas heb je (zo ver ik weet dan) geen removable HD's voor 3,5".. dus ja.Op vrijdag 29 maart 2002 00:27 schreef justice_strike het volgende:
zoals ik al zei dit is een server, die 5.25 floppy zit er alleen maar in omdat ik gegevens uit 1990 nog gebruiken moet, onderzoek enzo zitten namelijk (voor die tijd) grote databases in. verder is het het meest uitstekende formaat om gegevens veilig te stellen aangezien haast niemand deze drive meer heeft.
Nog beter: Al die 5-zoveel" floppen backuppen en dan die drive d'r uit, ben je van het gezeur af
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
ik ben niet zo gek op zip..... en dan komt er nog bij dat scsi zip intern al haast niet te krijgen is....
verder zit er op sommige flops een beveiliging waardoor het programma checkt op welke flop hij zit.... ik ben niet echt een hacker dus heb er ook weinig zin in om tijd daaraan te besteden.... overigens heb ik ook geen zin om 1000 flops over te zetten....
verder zit er op sommige flops een beveiliging waardoor het programma checkt op welke flop hij zit.... ik ben niet echt een hacker dus heb er ook weinig zin in om tijd daaraan te besteden.... overigens heb ik ook geen zin om 1000 flops over te zetten....
kick
Pagina: 1