Toon posts:

was @home plat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen of @home gisteren (zondag) hartstikke plat lag? als het zo is dan ga ik es ff de helpdesk uitschelden :)

thnx,

Jasper

• Thumper (NL)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-02 14:11
Zondagavond waren er geen problemen bij mij. Overdag was ik niet aanwezig dussssszzz, dat weet ik niet.

Maare als je gaat bellen dat zou ik er minimaal een uurtje voor uittrekken want de wachttijden zijn de laatste tijd niet normaal meer :( :(

En de Pingtijden hier in Emmen zijn nog steeds te hoog en ik heb er al dik 3 uur voor aan de telefoon gehangen....

En niets helpt dussszzz

:( :( :( :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij deed ie het zondag geloof ik ook wel (tenminste toen ik thuis was.. na een uur of 15:00)

Dat ie bij jou plat lag zal wel weer een lokale storing zijn.. daar had ik een tijdje geleden ook bijna elke dag last van (elke dag uurtje plat, soms hele dag).. het bleek dat ze bezig waren met een upgrade ofzo en opeens was het ook weer goed. Ik vind het wel raar dat ze je helemaal niet op de hoogte brengen van werkzaamheden. Pas toen ik belde naar de helpdesk zeht die man: "Ja, het klopt dat ie het bij jou niet doet. Er wordt de laatste tijd gewerkt aan het netwerk." Ja had ie dan niet ff een mailtje/brief kunnen sturen naar iedereen die 'getroffen' wordt? :(

Verwijderd

hier deed ie het prima! [stoute mode]ik kon zelfs vannacht win2k downloaden;)[/stoute mode]