bestaat er een script (php/cgi/asp etc) wat zelfstandig sms'jes kan sturen? ik heb een aantal scripts geprobeerd bij hotscripts.com maar die gebruiken allemaal mtnsms en dat werkt niet
MTNsms en nog 1tje waren de enigen die ik ken, van diegene waar ik de naam niet meer van weet, weet ik dat die ermee gestopt is.
Wat wil je? Elke script/programma wat je gebruikt zal contact maken met een of andere (internet)service om die te versturen. Je kan natuurlijk een eigen aanbieder beginnen, maarja dat kost ook zoveel tijd...
Nou kan ik je vertellen dat de gratis services erg snel aan het uitsterven zijn of restricties hebben, hou daar rekening mee.
Nou kan ik je vertellen dat de gratis services erg snel aan het uitsterven zijn of restricties hebben, hou daar rekening mee.
Kicken na 9 minuten is niet nodig.Op donderdag 28 maart 2002 00:17 schreef Dani-Filth het volgende:
niemand?
Verwijderd
wat je zelf kan gebruiken en editen, zoek eens op wat sites.
als het goed is heeft kpn ook een computerpakketje op de website staan.
het nadeel is dat je dan een modem moet hebben en het wel 22 euro cent kost (d8 ik)
als het goed is heeft kpn ook een computerpakketje op de website staan.
het nadeel is dat je dan een modem moet hebben en het wel 22 euro cent kost (d8 ik)
als je zelf smsjes wilt versturen zonder een andere server dan zul je bij kpn moeten aankloppen, je moet namenlijk (volgens mij per provider) een sms gateway hebben, deze gateways zijn vrij kostbaar, aangezien ze bij de lichtste versie al uit gaan van een enorm aantal smsjes is het heel moeilijk om dit rendabel te krijgen, ook is de hardware een beetje aan de kostbare kant, ik gok dat je voor een jaartje smsjes versturen via je eigen gatewat toch al gouw enkele 10tallen duizenden euro's kwijt bent.
wij hebben zelf een sms gateway maar deze wordt gebruikt voor commerciele doeleinden en is dus wel rendabel, onze scripts roepen gewoon dll file aan die de rest doet, dus tjah, een zelfstandig script zit er denk ik niet in.
wij hebben zelf een sms gateway maar deze wordt gebruikt voor commerciele doeleinden en is dus wel rendabel, onze scripts roepen gewoon dll file aan die de rest doet, dus tjah, een zelfstandig script zit er denk ik niet in.
openkat.nl al gezien?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()