Toon posts:

[JAVA] vage foutmelding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar sites waar ik een aantal dingen van wil downloaden. Op deze sites staan links die vensters openen waardoor er een applet gestart wordt voor het downloaden. (selecteren en op downloaden klikken)
Eerst werkte dit goed maar nu krijg ik steeds de volgende melding:
java.lang.ClassNotFoundException:wakeApplet.class

Wat kan ik hieraan doen??? Ik heb de java SDK,JRE v1.3.1 en 1.4 al geinstalleerd bij beide versies geen resultaat.
(Ik weet niet of dat er eigenlijk wel iets mee te maken heeft)
En ik heb de laatse java VM (virtual machine) ofzoiets geinstalleerd ook zonder resultaat.
Iemand een idee???

Verwijderd

De VM van microsoft gebruik, hielp bij mij ook.

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Mmm, persoonlijk weet ik niet of je daar wel wat aan kan doen. Hij geeft aan dat ie een klasse niet kan vinden (wakeApplet.java). Ik denk niet dat dit een uit de standaard libary van Java is, dus dan zou je VM in principe niet uit moeten maken. Aan je classpath ligt het dus waarschijnlijk ook niet.

Wat ik zelf wel denk is dat er een fout op die site staat. Verkeerde verwijzing/vergeten wakeApplet.class up te loaden. Persoonlijk denk ik (helemaal sinds je al verschillende VM's geprobeerd hebt) dat je hier voor de rest niets aan kan doen.

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Foutje van de bouwer idd.. Bovendien is dat toch niet echt een lekkere coder anders had ie zich wel aan de naam-conventies gehouden en 'm WakeApplet genoemd. :P