http://www.nintendogamecube-europe.com/video/tv_ad01_lg.exe
wel grappig, beter dan de X-box naar mijn mening!
ps. het is een quicktime filmpie!
wel grappig, beter dan de X-box naar mijn mening!
ps. het is een quicktime filmpie!
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
-
Verwijderd
En van de Xbox/PS2 zag je helemaal niks van de spellen zelf.Op woensdag 27 maart 2002 23:30 schreef McFlipp het volgende:
mwah je ziet niet zoveel van de games zelf zeg maar, als je niet weet wat een GC kan ofzo, dan ga je hem hierdoor echt niet kopen denk ik hoor! (je ziet zelf ook wel dat ie vierkant is)
Verwijderd
Ik moet daar de laatste tijd zo om lachen he!Op donderdag 28 maart 2002 00:11 schreef Demolition-Man het volgende:
ik vind em erg goed... volwassen... Tie Interceptor in de cube was vet!
Verwijderd
Verwijderd
Oh, je gaat TOCH een Xbox kopen?Op donderdag 28 maart 2002 09:39 schreef XE het volgende:
inderdaad, i dont care what they think!
laat ze maar denken, ik heb wel lekker de vetste GAMEconsole thuis staan straks
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
🌞🍃
HAHAOp donderdag 28 maart 2002 09:43 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Oh, je gaat TOCH een Xbox kopen?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
HAPOp donderdag 28 maart 2002 11:31 schreef XE het volgende:
oooooeh wat een niet voor de hand liggend "grapje" was dat zeg...
welke gamers zijn er nou kinderachtig, de xbox gamers of de gamecubists?
spreekt voor zich
(hoeveel kinderachtige xboxers zullen er nu weer een domme reactie plaatsen?)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
-
Verwijderd
Jij gaat vanaf NU je gedrag aanpassen op Gathering of Tweakers.Op donderdag 28 maart 2002 11:31 schreef XE het volgende:
oooooeh wat een niet voor de hand liggend "grapje" was dat zeg...
welke gamers zijn er nou kinderachtig, de xbox gamers of de gamecubists?
spreekt voor zich
(hoeveel kinderachtige xboxers zullen er nu weer een domme reactie plaatsen?)
Verwijderd
-
Dat heb ik ook altijd als ik de Nederlandse versie installeer, maar ik ben er achter gekomen dat de Engelse wel op een snellle server staat.Op donderdag 28 maart 2002 11:25 schreef DataBeest het volgende:
Waarom nou altijd in quicktime, die heb ik niet geinstalleerd, en die server waar ie hem van download tijdens de install is zo traag.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja leuk standaard kubus. Windows XP is gewoon gebruiksvriendelijk, je kunt het altijd veranderen als je wilt hoor..Op donderdag 28 maart 2002 11:37 schreef XE het volgende:
omdat zwart wel simpel is?
en zo'n standaar afgezaagde x? damn hoe ON origineel kun je zijn
maar ja microsoft heeft ook wel een kiddie imago he? met hun Windows Xtra Popsticle OS
Verwijderd
Verwijderd
oddworld is geen remake en PGR ook niet hoor. het gaat mij erom dat nintendo op elk van hun consoles met dezelfde line up komt.. mario, zelda, metroid, perfect dark, mario kart, mario party, smash brothers, wave race. gewoon de standaaard games die we altijd bij hun consoles zien... niet veel nieuws onder de zon dacht ik zo.. en daarnaast vind ik mario sunshine er nou niet echt vet mooi uitzien.Op donderdag 28 maart 2002 12:19 schreef XE het volgende:
doa 3 is remake van 1
jet set radio future is remake van jet set radio
project gotham racing is remake van metropolis street racer
oddworld is remake
max payne komt van pc
ISS 2 remake van 1
FIFA 2002 remake
F1 2002 remake
sorry maar jouw argument rammelt aan alle kanten
en het gaat hier over de gamecube reclame dus ga deze berichten aub in een pro-xbox-topic posten
Verwijderd
hmm PGR lijkt anders wel VERDACHT veel op MSR? en oddworld lijkt ook wel veel op die andere op de playstion.Op donderdag 28 maart 2002 12:21 schreef ugamer het volgende:
[..]
oddworld is geen remake en PGR ook niet hoor
nou ik heb smashbrothers nooit gezien op de NES, SNES, Gameboy?het gaat mij erom dat nintendo op elk van hun consoles met dezelfde line up komt.. mario, zelda, metroid, perfect dark, mario kart, mario party, smash brothers, wave race. gewoon de standaaard games die we altijd bij hun consoles zien... niet veel nieuws onder de zon dacht ik zo.. en daarnaast vind ik mario sunshine er nou niet echt vet mooi uitzien.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Human Bobby
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq