Ik gebruikte de search om iets te vinden en kom hier op uit:
[topic=81823/1/25]
Let vooral op de een na laatste reply (uit 2000), erg grappig
[topic=81823/1/25]
Let vooral op de een na laatste reply (uit 2000), erg grappig
Bericht hierboven
Verwijderd
Heej, mag jij nog wel modden, meneer-met-het-groene-kruisje?Op woensdag 27 maart 2002 23:03 schreef Floris het volgende:
Thanks voor de tip, snel aangepast
psssst...Op woensdag 27 maart 2002 23:32 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Heej, mag jij nog wel modden, meneer-met-het-groene-kruisje?
Verwijderd
Ssst .. wil je mij dom laten overkomen of zoOp woensdag 27 maart 2002 23:37 schreef DR het volgende:
[..]
psssst...
Groen kruisje == Regular
Floris heeft alleen groene naam != Kruisje
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
En dat mag ook wel eens gezegd wordenOp donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Keep up tha good work Floor
Hej binnen een minuut na het melden, dat is best rapOp donderdag 28 maart 2002 09:31 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik denk dat Floris hiermee met stip de 'rapste modder' is door 2 jaar naar posten nog ff een warez-link te verwijderen.
Keep up tha good work Floor
Bericht hierboven
What joe tokking about?Op donderdag 28 maart 2002 09:54 schreef Floris het volgende:
<font size=1>Altijd nog rapper dan jij, want dan had hij misschien vanmorgen al pas weggeweest :-P</font>
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Je zoekactie naar 'a******sta.com' leverde 20 resultaten op. Resultaten 1 - 20.Op donderdag 28 maart 2002 15:22 schreef veldmuis het volgende:
zoeken naar de bekende xxxxxxx.doos.sklevert 93 resultaten op
🌞🍃
Ik moet zeggen dat er wel meer crack-pages zijn die met de search te vinden zijn..Op donderdag 28 maart 2002 15:26 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Je zoekactie naar 'a******sta.com' leverde 20 resultaten op. Resultaten 1 - 20.
Ja, misschien slim om die ook maar weg te halen.
Als je goed zoekt zelfs hier en daar een verdwaald linkje naar ftp's edOp donderdag 28 maart 2002 15:40 schreef OProg het volgende:
Ik moet zeggen dat er wel meer crack-pages zijn die met de search te vinden zijn..
Ik ben al als een gek aan het downenOp donderdag 28 maart 2002 15:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als je goed zoekt zelfs hier en daar een verdwaald linkje naar ftp's ed
Duister verleden?Op donderdag 28 maart 2002 15:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Waarvan 99% offline is.Op donderdag 28 maart 2002 15:41 schreef IceStorm het volgende:
[..]
🌞🍃
Vooral in [SU], er werd nog wel eens gequote in [SU] en dan de link alleen in het topic weggehaald.Op donderdag 28 maart 2002 15:41 schreef IceStorm het volgende:
Who is John Galt?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq