Wanadoo en PSTN

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
In de mail van Wanadoo waarin staat dat per 1 april nog maar 80 uur per maand gratis via Hometime gesurfd kan worden, staat ook dat gebruikers met "ISDN PSTN aansluiting" helemaal afgesloten worden. Wat bedoelen ze met PSTN in dit geval?

edit:
In de aanvullende voorwaarden van Hometime staat dit:
(1.3.3)Wanadoo Hometime is niet beschikbaar voor gebruikers met ISDN aansluiting op het PSTN, ongeacht of zij gebruik maken van de digitale of analoge lijnen van die aansluiting.
---
(7.1) Het is de Hometime Gebruiker niet toegestaan middels een ISDN aansluiting op het PSTN (Public Switched Telephony Network, het vaste telefoon netwerk) , ongeacht of hij gebruik maakt van de digitale of analoge lijnen van die aansluiting, toegang (trachten) te verkrijgen tot de Wanadoo Diensten.

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Mr.Nobody
  • Niet online
Public Switched Telephony Network, het vaste telefoon netwerk :? staat er toch in?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 22:46 schreef Mr.Nobody het volgende:
Public Switched Telephony Network, het vaste telefoon netwerk :? staat er toch in?
ja, maar hoe bedoelen ze dit? Wij hebben Hometime via ISDN, betekent dit dan dat we na 1 april gewoon niet meer in kunnen bellen?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ISDN mag niet meer

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

you gotta be kidding me?!
Wat maakt het nu uit of iemand met 56k6 of ISDN die uren volmaakt?
Vaag...

-update-
Waarom hebben ze dit niet eerder gemeld?
Aan alle ISDN gebruikers? Dit stond toch echt niet in het vorige emailtje!
Anders moet ik maar es gaan bellen, want ik heb alleen ISDN>dus betalen doe ik dan ook niet meer,dat snap je wel.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

En die 20% hogere download zal het ook wel niet zijn want je mag toch maar 2 gig per maand.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ISDN mensen kunnen 10x zo snel inbellen als PSTN mensen, gebruik de search eens naar SuperWeb bijvoorbeeld :)

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Nou ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken...

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:09
Wat zullen we nou krijgen?

Begrijp ik het nou goed en is het voor mij op 1 april afgelopen?

Dat hebben ze dan wel erg slecht vermeld en ik geloof het niet echt. Heb vandaag nog wanadoo brief gekregen dat mijn adsl technisch gechecked werd door KPN (centrale afstands check dus) maar dat ligt er niet 1 april. Er staat ook in dat ik mijn huidige abbonement kan blijven gebruiken. Dus volgens mij is het niet waar :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Ik wacht af, na 1 april niet kunnen inbellen> per direct opzeggen. (ze wijzigen immers de voorwaarden..)
Wanadoo is erg vaag bezig hoor..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 20:08 schreef 2Dutch het volgende:
Ik wacht af, na 1 april niet kunnen inbellen> per direct opzeggen. (ze wijzigen immers de voorwaarden..)
Wanadoo is erg vaag bezig hoor..
Helemaal mee eens... ik snap de reden ook niet, waarom wel analoog en geen ISDN terwijl steeds meer mensen in het buitengebied ISDN nemen :?

• EsCo
  • Laatst online: 01-08 11:49
Het lijkt mij behoorlijk duidelijk dat ze gewoon van de Hometime dienst af willen. Volgens mij levert het hen veel te weinig op.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• paella
  • Laatst online: 12-08 21:33
Op donderdag 28 maart 2002 17:22 schreef Duncan het volgende:
ISDN mensen kunnen 10x zo snel inbellen als PSTN mensen, gebruik de search eens naar SuperWeb bijvoorbeeld :)
Maakt dat wat uit dan?

No production networks were harmed during this posting

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
YES! hij doet ut nog!

• EsCo
  • Laatst online: 01-08 11:49
Wil dus niet zeggen dat het na morgen of overmorgen nog werkt... Ik denk niet dat ze op 2e paasdag zo actief aan het werk gaan...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dinsdag 02 april 2002 00:15 schreef EsCo het volgende:
Wil dus niet zeggen dat het na morgen of overmorgen nog werkt... Ik denk niet dat ze op 2e paasdag zo actief aan het werk gaan...
bij een kennis van me lag sinds vandaag gewoon wish click en dial eruit zoals in de brief stond per 1 april
Pagina: 1