Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik heb er ook problemen mee gehad
Tis idd errug
plastic, m'n resultaat is nu dus ook dat ik een paar flinke schroevendraaiers in de rand heb staan. Aan de zijkanten van je monitor zitten in totaal nog 4 kliksystemen. Deze zijn wel te vinden (hebben een kleine uitsparing). Om ze te openen, niet wrikken maar door die uitsparing een kleine schroevendraaier naar binnen steken (je voelt nu de plastic "klik" een stukje wegbuigen). Zou moeten werken.
Heb je het frontje met je knoppen en het ledje er ook al af? ik weet niet zo goed meer of daar ook nog wat achter zat. Succes!
Heb je het frontje met je knoppen en het ledje er ook al af? ik weet niet zo goed meer of daar ook nog wat achter zat. Succes!
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Dat frontje heb ik er al vanaf (na flink wrikken), maar bedankt voor de tip van de zijkanten, ik ga het gelijk proberen.Op woensdag 27 maart 2002 22:58 schreef Geronimoos het volgende:
Ik heb er ook problemen mee gehadTis idd errug
plastic, m'n resultaat is nu dus ook dat ik een paar flinke schroevendraaiers in de rand heb staan. Aan de zijkanten van je monitor zitten in totaal nog 4 kliksystemen. Deze zijn wel te vinden (hebben een kleine uitsparing). Om ze te openen, niet wrikken maar door die uitsparing een kleine schroevendraaier naar binnen steken (je voelt nu de plastic "klik" een stukje wegbuigen). Zou moeten werken.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II