Bij mij en bij m'n rienden is het zo dat als ik een tijd aan het spelen ben dat dan de cmputer opeens opnieuw opstart zonder reden. Lekker aan het spelen en opeens PATS BOEM reboot. HOE KAN DIT?!!!!!! Wel gruwelijk irritant als het elke keer gebeurt. ben ik de enige of zijn er nog meer van dit soort ervaringen met de demo?
Eh .. nee, misschien is de PC overgeklockt !?
Bij mij liep de demo & het totale spel vloeiend.
Misschien ligt het aan een bepaalde hardware combinatie... heb je het ook geprobeert met wat minder zware settings???? 3D Geluid uit schakelen e.d. ????
Misschien ligt het aan een bepaalde hardware combinatie... heb je het ook geprobeert met wat minder zware settings???? 3D Geluid uit schakelen e.d. ????
Good, bad, I'm the guy with the gun!
<A href="http://www.3dfiles.com/games/startrekvoyagereliteforce.shtml">Hier</A>
Had je zelf ook wel kunnen vinden als je ff gezocht zou hebben ...
.
Had je zelf ook wel kunnen vinden als je ff gezocht zou hebben ...
Verwijderd
Bij mij ook geen probs. Als het ook bij je vrienden gebeurt kan je misschien ff kijken wat de overeenkomsten zijn in configs, dan kan je misschien de oorzaak vinden...
De laatste keer dat ik spontane reboots had, was met een onvoldoende gekoeld 300@450 celeronnetje. Bij bepaalde games en bij installatieprocedures: spontane reboot. Is dus een temperatuurprobleem.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Heb m'n pc meer dan een jaar, doet het verder perfect (eindelijk) en hij loopt alleen vast bji de demo, verder niet.
Wanneer loopt hij vast??? Bij cinematics of gelijk bij het opstarten / configureren????
Heb je het ook al geprobeert om het spel te spelen op dezelfde resolutie als je desktop instellingen??? Ik heb het wel eens eerder meegemaakt dat sommige 3d spellen dan een beetje instabiel zijn als ze van resolutie en kleurdiepte moeten veranderen.
Toen ik nog mijn Viper 770 had, draaide het spel ook goed bij mij. Met m'n Geforce 2 draait het volledige spel als een tierelier.
P.S. heb je nog andere software aanstaan??? Zoals antivirusscanner of zo??? Dan kan je es proberen om die uit te schakelen.
Heb je het ook al geprobeert om het spel te spelen op dezelfde resolutie als je desktop instellingen??? Ik heb het wel eens eerder meegemaakt dat sommige 3d spellen dan een beetje instabiel zijn als ze van resolutie en kleurdiepte moeten veranderen.
Toen ik nog mijn Viper 770 had, draaide het spel ook goed bij mij. Met m'n Geforce 2 draait het volledige spel als een tierelier.
P.S. heb je nog andere software aanstaan??? Zoals antivirusscanner of zo??? Dan kan je es proberen om die uit te schakelen.
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Hij reboto bij mij als ik gewoon een tijd aan het spelen ben, en ja, ik heb inderdaad een virusscanner aanstaan. Ik had het laatst ook met de demo van Serious sam, ook opengl. Toeval of driver verneukt?
Pagina: 1