Toon posts:

Met GoT aan een project meedoen (Was tweaker) *

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil even kwijt dat ik GoT echt OK vindt.
Ik dacht eerst dat dit een bron was vol met mennekes die net om de hoek komen kijken, die zitten er ook maar die leren hier veel. Ik merk ook dat er echte pro's tussen zitten, en dat je hier echt wat kunt leren.
Ik vindt dit wel een plek om dagelijks even te komen, het enige waar ik mee zit, is dat ik geen zin heb om vragen te gaan lopen beantwoorden als ik er zelf weinig aan heb.
Wat mij wel heel erg OK zou lijken is als we gezamenlijk projectjes zouden kunnen doen, samen moeten we ontzettend veel POWER hebben om echt iets te kunnen bereiken.
Waarom gaan we ons bv. niet gezamenlijk bezig houden met AI, of clustering, op een manier dat iedereen het kan volgen doch proffessioneel.
Ik zou graag eens willen horen wat jullie hier van denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG --> LA ofzo :? (denk het wel :P)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. bedankt voor de duidelijke topictitel ;) :+

ennuh, als je zoiets wil, probeer eens een (goed uitgedachte) actie te starten in /14 (p&w) of zo, leer, vraag, lees rond, kijk wat je kan bereiken

in /13 (W&G) zijn ze nu ook bezig met een groepsproject (meerdere zelfs)
1 project -> 3d animatie filmpje
1 project -> sequence (zie mijn sig)
1 project -> pixeltekenen

ik zou zeggen, probeer wat op te starten, maar doe niets onvoorbereid...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 22:25 schreef Type het volgende:
1. bedankt voor de duidelijke topictitel ;) :+

ik zou zeggen, probeer wat op te starten, maar doe niets onvoorbereid...! :)
zal ik zeker doen, maar waarom ik juist dit post, ik wil weten hoe daar hier over gedacht wordt ,is daar animo, zijn er mensen die daar serieus mee aan de slag willen, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad enorme power hebben we samen. Als we een projectje samen gaan doen, dan weet ik wel het een en ander :P :+

Ik stel voor dat we gezamelijk een nieuwe supercomputer gaan bouwen.

<hr><blockquote>De mensen uit de General Chat kunnen dan eeuwen nadenken over het concept.

De mensen uit de hardewaren gaan de computer bouwen.

De mensen uit de Devschuur bouwen het OS en de userinterface

De mensen uit Softe Goederen bouwen de programma's

En de mensen uit de crew zitten erbij en kijken ernaar :+ ;)
</blockquote><hr>
Idee :?

[edit]
Whoops netwerken helemaal vergeten |:(

Nou ja, er kan ook wel iets nieuws bedacht worden voor TCP/IP in dat nieuwe OS natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op woensdag 27 maart 2002 22:48 schreef nelske
[edit]
Whoops netwerken helemaal vergeten |:(

Nou ja, er kan ook wel iets nieuws bedacht worden voor TCP/IP in dat nieuwe OS natuurlijk :+
ga door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:02 schreef spudsimon het volgende:

[..]

ga door...
Okee Area51 heb ik nog niet gehad natuurlijk ;)

Officieel bestaat dat deel niet, maar daar worden in het geheim strategische plannen gemaakt voor marketing en dergelijke van deze nieuwe supercomputer met OS en programma's.

Windows :? GNU/Linux :? MacOS :? BeOS :? Unices :? Niemand kent ze nog over 10 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nog brutere groepsprojecten, met ook een wedstrijd element Nederland tegen de rest v/d wereld: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Hmm cool idee, Ik vind alleen RC5 nogal zinloos, liever een UD teampje of zo, dat heeft nog nut.

Concrete Loop Watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:07 schreef MREn het volgende:
Voor nog brutere groepsprojecten, met ook een wedstrijd element Nederland tegen de rest v/d wereld: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/5
ok maar dit bestaat reeks en is geimplenteerd in het forum d.m.v eigen stek met eigen publiek. Grootser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:06 schreef nelske het volgende:

[..]

Okee Area51 heb ik nog niet gehad natuurlijk ;)

Officieel bestaat dat deel niet, maar daar worden in het geheim strategische plannen gemaakt voor marketing en dergelijke van deze nieuwe supercomputer met OS en programma's.

Windows :? GNU/Linux :? MacOS :? BeOS :? Unices :? Niemand kent ze nog over 10 jaar :+
waar zat jij dan aan te denken.. een volledig transparant platform wat ook nog een flavour met een mogelijkheid tot een reeks van GUI's waar M$ en z'n duizenden designers ipv programmeurs hun vingers bij aflikken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:28 schreef spudsimon het volgende:

[..]

waar zat jij dan aan te denken.. een volledig transparant platform wat ook nog een flavour met een mogelijkheid tot een reeks van GUI's waar M$ en z'n duizenden designers ipv programmeurs hun vingers bij aflikken??
Tuurlijk >:) ;)

Ik stop maar met m'n huidige programmeren, want het heeft toch geen zin, als dit project doorgang gaat vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:31 schreef nelske het volgende:

[..]

Tuurlijk >:) ;)

Ik stop maar met m'n huidige programmeren, want het heeft toch geen zin, als dit project doorgang gaat vinden ;)
Mij nog steeds niet duidelijk of je dit met een heel erg vaag grijnzende face zegt of dat je bloody serious bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:34 schreef spudsimon het volgende:

[..]

Mij nog steeds niet duidelijk of je dit met een heel erg vaag grijnzende face zegt of dat je bloody serious bent.
of ben ik nou een n00b door dit te zeggen?? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Wat denk je zelf :? ;)

Nah, dit is wel een beetje een te pretentieus project voor GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[..]

LOL, wat denk je zelf :9

edit:
Ik begin Nelske al een beetje te kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:35 schreef nelske het volgende:

[..]

Wat denk je zelf :? ;)

Nah, dit is wel een beetje een te pretentieus project voor GoT ;)
waarom vooraf zeggen te pretentieus. Nee zeg jij ja kunnen we krijgen. Of zitten er commerciele belangen achter GoT?? Zouden we hierdoor gezicht kunnen verliezen --> WELNEE man, toont initatief, zeg vaak meer dan prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:39 schreef spudsimon het volgende:

[..]

waarom vooraf zeggen te pretentieus. Nee zeg jij ja kunnen we krijgen. Of zitten er commerciele belangen achter GoT?? Zouden we hierdoor gezicht kunnen verliezen --> WELNEE man, toont initatief, zeg vaak meer dan prestatie.
open staan voor veranderingen is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Gepoogd de titel wat "duidelijker" te maken :P :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:41 schreef Jaymz het volgende:
Gepoogd de titel wat "duidelijker" te maken :P :D :)
nou weet je wat, ik verander 'm terplekke ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op woensdag 27 maart 2002 23:40 schreef spudsimon het volgende:

[..]

Met dit: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje verander je trouwens je bericht. Het lijkt er namelijk erg op alsof je in jezelf zit te praten (door op je zelf te reageren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:42 schreef Compubiter het volgende:

[..]

Met dit: [afbeelding] knopje verander je trouwens je bericht. Het lijkt er namelijk erg op alsof je in jezelf zit te praten (door op je zelf te reageren).
joh, het is bijna 24:00 men

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:40 schreef spudsimon het volgende:

[..]

Ben je nu tegen jezelf aan het praten, want daar lijkt het op door jezelf te quoten :o

Nah, hetgeen ik voorstelde is echt wel te pretentieus ;) Ik weet heus wel wat voor kwaliteiten er op GoT rondlopen, maar om zoiets te bouwen heb je ten eerste enorm veel tijd en mankrachten nodig en ten tweede een zeer goede coordinatie ;)

Op zich kan er via GoT best wel gedacht worden aan een gezamelijk kleiner project. Dat zijn dingen waar wel vaker over nagedacht is, maar meestal draait dat op niets uit ;)
Op woensdag 27 maart 2002 23:36 schreef Compubiter het volgende:
LOL, wat denk je zelf :9

edit:
Ik begin Nelske al een beetje te kennen
:X is that a good thing or... :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:47 schreef nelske het volgende:

[..]

Ben je nu tegen jezelf aan het praten, want daar lijkt het op door jezelf te quoten :o

Nah, hetgeen ik voorstelde is echt wel te pretentieus ;) Ik weet heus wel wat voor kwaliteiten er op GoT rondlopen, maar om zoiets te bouwen heb je ten eerste enorm veel tijd en mankrachten nodig en ten tweede een zeer goede coordinatie ;)

Op zich kan er via GoT best wel gedacht worden aan een gezamelijk kleiner project. Dat zijn dingen waar wel vaker over nagedacht is, maar meestal draait dat op niets uit ;)
[..]

:X is that a good thing or... :+ ;)
en ik denk dat ik weet hoe dat komt. Te weinig tijd en mankracht komt omdat de mensen die we hier zeker nodig hebben hun focus ergens anders op richten --> de schoorsteen moet roken ! :) Ik ken mensen genoeg om hier iets van te maken, als je me niet gelooft je belt me maar ff en ik vertel je meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
trouwens, dit is mijn kat http://www.xs4all.nl/~simonl/pep4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:50 schreef spudsimon het volgende:

[..]

en ik denk dat ik weet hoe dat komt. Te weinig tijd en mankracht komt omdat de mensen die we hier zeker nodig hebben hun focus ergens anders op richten --> de schoorsteen moet roken ! :) Ik ken mensen genoeg om hier iets van te maken, als je me niet gelooft je belt me maar ff en ik vertel je meer.
Weet je wat het inhoud om een compleet OS uit de grond te stampen :?

Zeker als er al goede alternatieven zijn waar je vanuit kan gaan.

Hetzelfde geldt voor het bouven van apllicaties cq een nieuw computer platform. Over dat laatste hoef je niet eens na te denken omdat de ontwikkeling daarvan veel te veel geld kost.

Kortom dat is echt onhaalbaar. Er is voorheen al een nagedacht over een zogenaamd TweakOS, daar is zelf een site voor gebouwd destijds. Helaas is dat zoals meer projecten helemaal op niets uigedraait. Een project als een OS is denk ik het grootste dat nog enigszins haalbaar zou zijn met GoT, maar dan nog zie ik het niet snel gebeuren.

Je moet niet te optimistisch denken. In groepsverband dingen ontwikkelen is al moeilijk genoeg (geloof me maar), zeker als dat groepsverband ook nog eens alleen via internet verloopt ;)
Het is denk ik verstandiger om in wat kleinere projecten te denken als je persee een project via GoT wilt opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:55 schreef spudsimon het volgende:
trouwens, dit is mijn kat http://www.xs4all.nl/~simonl/pep4.jpg
:? Ziet er lief uit, maar wou je die gaan clusteren of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 23:57 schreef nelske het volgende:

[..]

:? Ziet er lief uit, maar wou je die gaan clusteren of zo?
zoiets als ik heb ook een kat zie jouw pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prima. Ik heb het niet specifiek over een OS. Ik heb je gedachten los. Dingen zijn mogelijk. Het hoofd niet te groots te zijn, ik wou alleen ff aftasten of er uberhaupt animo voor is. Ik ga wel aan de slag, misschien neem ik wel contact met je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 00:12

ThaHandy

Discovery Channel

Op woensdag 27 maart 2002 22:23 schreef spudsimon het volgende:
[...]

Ik vindt dit wel een plek om dagelijks even te komen, het enige waar ik mee zit, is dat ik geen zin heb om vragen te gaan lopen beantwoorden als ik er zelf weinig aan heb.
[...]
dat heb ik nou bij tweakers.net wel lezen niet lullen :) (gewoon geen zin in...ene keer wel maar dan moet ej een acount hebben 1 voor tweakers 1 voor GoT :/ )
Pagina: 1