Ik heb een XML parser gemaakt voor een t.net tracker en hoera, hoera, hoera het werkt. Zie www.flipflap.nl/tweakers.php
Vervolgens installeer ik mijn 2e server opnieuw en plaats daar precies hetzelfde script op www.dubbelf.com/tweakers.php en........ geen data.
De nieuwe installatie draait met php 4.2.1 (4.0.6) met libxml 2.4.1 (2.2.11).
De source:
Uiteindelijk na wat testen blijkt dat de volgende zaken niet meer werken:
$childNodes[$y]->name
$childNodes[$y]->content
Die geven beide geen waarden meer. Ik heb bij php.net lopen zoeken, maar kan daar geen oplossing vinden. Iemand?
Vervolgens installeer ik mijn 2e server opnieuw en plaats daar precies hetzelfde script op www.dubbelf.com/tweakers.php en........ geen data.
De nieuwe installatie draait met php 4.2.1 (4.0.6) met libxml 2.4.1 (2.2.11).
De source:
PHP:
1
| <?$file = "http://www.tweakers.net/turbotracker.dsp";$dom = xmldocfile($file);$root = $dom->root();$nodes = $root->children();$counter = 0;for ($x=0; $x<sizeof($nodes); $x++){ if ($nodes[$x]->type == XML_ELEMENT_NODE) { $thisNode = $nodes[$x]; $childNodes = $thisNode->children(); for($y=0; $y<sizeof($childNodes); $y++) { if ($childNodes[$y]->type == XML_ELEMENT_NODE) { if ($childNodes[$y]->name == "id") {$counter++; $id[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "titel") {$titel[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "editor") {$editor[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "categorie") {$cat[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "bron") {$bron[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "link") {$link[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "tijd") {$tijd[$counter] = $childNodes[$y]->content; } if ($childNodes[$y]->name == "reacties") {$reacties[$counter] = $childNodes[$y]->content; } } } }}?> |
Uiteindelijk na wat testen blijkt dat de volgende zaken niet meer werken:
$childNodes[$y]->name
$childNodes[$y]->content
Die geven beide geen waarden meer. Ik heb bij php.net lopen zoeken, maar kan daar geen oplossing vinden. Iemand?
ff niets