Toon posts:

Aaan alles komt een eind

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 22:37 schreef Jotti het volgende:
...zo ook aan het bestaan van het forum Virussen en Veiligheid. Een tijdje geleden was er vraag naar een apart forum voor o.a. virussen. Dat hebben we een kans gegeven, ondanks het feit dat het niet echt storm liep. Maar het wordt steeds erger, gisteren bevatte VV het magistrale aantal van wel 2 hele topics... dat rechtvaardigt een eigen forum niet. Vandaar dat we de tent sluiten, alle topics komen in [forum=10] terecht, voortaan kan je je virustopics daar kwijt. Vragen over veiligheid, kun je in een ander forum zetten, al naar gelang welk besturingssysteem je gebruikt in [forum=11] of [forum=23]. De SA FAQ zal zo snel mogelijk bijgewerkt worden met een aantal virusspecifieke onderdelen uit de VV FAQ.

Jammer, maar helaas... virussen en veiligheid zijn mijn 2 favoriete onderwerpen en dit vind ik niet leuk om te doen... maar we moeten wel realistisch blijven, nietwaar? :)

That's all, folks!
In mededeling staat reageer wel aan zonder datt je dit mag, dus vandaar dat ik het nog een keer probeer hier.

Het is een op zich een goede zaak dat het op virus gebied even rustig is. Zelf ben ik een volger en poster in de newsgroep alt.comp.virus ook daar is het rustig vandaar het geflame op dit moment.
Zelf was ik een vaste volger van V&V en droeg bij waar ik kon en wanneer ik dacht dat ik iets bij kon dragen buiten dat wat er al gepost was.
Nu het weer terug gebracht is naar SA heb ik een stuk minder zin om dat meerdere keren per dag door te spitten op zoek naar virus gerelateerde onderwerpen. We weten ondertussen dat een enkel virus topic niet werkt, dat wordt te groot voor nieuwe posters met een accuut virus probleem.

Het is idd jammer dat V&V gesloten is, maar wat is de grens voor het bestaansrecht van een forum? Het aantal posts per dag? Is dat heilig, of kan het nut een reden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is idd jammer dat V&V gesloten is, maar wat is de grens voor het bestaansrecht van een forum? Het aantal posts per dag? Is dat heilig, of kan het nut een reden zijn?
-Er werdt heel weinig gepost, soms maar 1/2 topics op een dag
-Meestal waren de topics search vragen, in iedergeval waren ze vrij simpel te beantwoorden.

Ik denk dat dit de belangrijkste redenen zijn :)

Het 1 en ander kan je hier terug lezen, [topic=442038/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Hoe je het ook bekijkt, je zal moeten toegeven dat het om het minst populaire forum ging op GoT (gelukkig maar), maar imho is het juist dat een dergelijk subforum geen bestaansrecht heeft.
Anders kan je voor elke windows versie een ander subforum maken.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56

PCR

Op woensdag 27 maart 2002 22:11 schreef otaku-san het volgende:

[..]

In mededeling staat reageer wel aan zonder datt je dit mag, dus vandaar dat ik het nog een keer probeer hier.

Het is een op zich een goede zaak dat het op virus gebied even rustig is. Zelf ben ik een volger en poster in de newsgroep alt.comp.virus ook daar is het rustig vandaar het geflame op dit moment.
Zelf was ik een vaste volger van V&V en droeg bij waar ik kon en wanneer ik dacht dat ik iets bij kon dragen buiten dat wat er al gepost was.
Nu het weer terug gebracht is naar SA heb ik een stuk minder zin om dat meerdere keren per dag door te spitten op zoek naar virus gerelateerde onderwerpen. We weten ondertussen dat een enkel virus topic niet werkt, dat wordt te groot voor nieuwe posters met een accuut virus probleem.

Tja, beide een beetje. Het nut komt denk ik op de eerste plaats. Het gaat ten slotte erom dat het users helpt. Maar als er haast geen activiteit is in het forum dan is het weer zonde om hem open te houden. :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je,ik had dat topic gemist.
Het argument wat ik daar mis, is dat V&V een duidelijk herkenbaar forum is voor mensen die voor het eerst van hun leven getroffen worden door door een virus. Dat is behoorlijk schrikken en paniek. Je weet niet waar je dan hulp moet zoeken, er duidelijke gevallen van mensen die alleen voor hun virus probleem zich geregistreerd hadden op GoT. Jammer dat ze nooit hebben terug gemeld of een advies geholpen heeft. Daar hebben we nml allemaal wat aan.

Mijn hobby is het volgen van virussen en ik geef onmiddelijk toe dat V&V mijn liefde was, toch denk ik dat het voor slachtoffers duidelijkheid verschafte over waar ze hun probleem kwijt konden en voor de mensen die ze hulp wilden verlenen over waar ze moesten lezen en als ze konden moesten posten.

*bedroefd is*

Bye Bye V&V, *zwaait*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Op woensdag 27 maart 2002 22:26 schreef otaku-san het volgende:
Dank je,ik had dat topic gemist.
Het argument wat ik daar mis, is dat V&V een duidelijk herkenbaar forum is voor mensen die voor het eerst van hun leven getroffen worden door door een virus. Dat is behoorlijk schrikken en paniek. Je weet niet waar je dan hulp moet zoeken, er duidelijke gevallen van mensen die alleen voor hun virus probleem zich geregistreerd hadden op GoT. Jammer dat ze nooit hebben terug gemeld of een advies geholpen heeft. Daar hebben we nml allemaal wat aan.

Mijn hobby is het volgen van virussen en ik geef onmiddelijk toe dat V&V mijn liefde was, toch denk ik dat het voor slachtoffers duidelijkheid verschafte over waar ze hun probleem kwijt konden en voor de mensen die ze hulp wilden verlenen over waar ze moesten lezen en als ze konden moesten posten.

*bedroefd is*

Bye Bye V&V, *zwaait*
Ja je kunt niet iedereen tevreden stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 22:16 schreef PC-Reactive het volgende:

[..]

Tja, beide een beetje. Het nut komt denk ik op de eerste plaats. Het gaat ten slotte erom dat het users helpt. Maar als er haast geen activiteit is in het forum dan is het weer zonde om hem open te houden. :)
Waarom zonde?
Er zijn een hoopp fora die best druk zullen zijn, maar die hebben mijn belangstelling niet, dus die negeer ik.
Is het aantal posts per dag het aller belangrijkste? Als je getroffen bent door een virus is dat misschien de enigste post op een dag, maar voor de user is het krijgen van advies wel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Op woensdag 27 maart 2002 22:32 schreef otaku-san het volgende:

[..]

Waarom zonde?
Er zijn een hoopp fora die best druk zullen zijn, maar die hebben mijn belangstelling niet, dus die negeer ik.
Is het aantal posts per dag het aller belangrijkste? Als je getroffen bent door een virus is dat misschien de enigste post op een dag, maar voor de user is het krijgen van advies wel erg belangrijk.
Jah daar heb je voor een deel gelijk in maar er moet wel een fatsoenlijk draagvlak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:31

Arno

PF5A

zie indertitel ;( :'(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 22:58 schreef Traag het volgende:
zie indertitel ;( :'(
Dan moet je de mistlichten van de auto ff aan doen :Y) :)
Pagina: 1