Hoi, ik weet niet waar m'n vorige topic is gebleven, maar misschien ben ik niet duidelijk geweest. Ik heb een TextBox(txtInputNumbers) en een CommandButton (cmdInputNumbers), als ik een nummer invoer in die textbox en de commandbutton klikt doet het programma de handeling die ik wil. Wat ik daarna wil is dat je automatisch weer kan intypen in de textbox zonder er eerst op te hoeven klikken (ik wil de handeling een aantal keer herhalen). Dit zal wel simpel worden uitgevoerd maar ik weet gewoon niet hoe
. Kan iemand me helpen, AUB?
uhm... cmdInputNumbers.setFocus misschienOp woensdag 27 maart 2002 22:06 schreef 0px het volgende:
Hoi, ik weet niet waar m'n vorige topic is gebleven, maar misschien ben ik niet duidelijk geweest. Ik heb een TextBox(txtInputNumbers) en een CommandButton (cmdInputNumbers), als ik een nummer invoer in die textbox en de commandbutton klikt doet het programma de handeling die ik wil. Wat ik daarna wil is dat je automatisch weer kan intypen in de textbox zonder er eerst op te hoeven klikken (ik wil de handeling een aantal keer herhalen). Dit zal wel simpel worden uitgevoerd maar ik weet gewoon niet hoe. Kan iemand me helpen, AUB?
Zei het toch, simpele vraag. Ben namelijk net begonnen met VBA. Maar wel bedankt
weet ik dat ook weer.
txtInputNumbers.Setfocus is het ipv cmd**** maar ok
Thx!
txtInputNumbers.Setfocus is het ipv cmd**** maar ok
Thx!
Je vorige topic staat onderaan, bij die slotjes, net als deze nu....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Dit topic is gesloten.
![]()