Pc+DENON AVR 1602 452

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
ja, ik wil beter geluid op pc
en als ik over 2maanden (hoop ik :D ) op kamers ga, pc gaan gebruiken als TV, cd speler, mp3 speler, en DIVX speler en GAMEZZZ

daarvoor denk ik ana dit setje DENON AVR 1602 452
met infinity boxen, weet nog nie welke, schijnen in uitverkoop te zijn bij correct, weet neit welk type (oudere)

mijn vraag is of dit goed geluid gaat geven, of moet ik andere soundcard, of moet ik hem helemaal niet aan pc hangen :?
thx

ik lees net dat het een receiver is, boeit verder niks qua kwaliteit toch, niet dat ik radio ga luisteren, maar alle amplifiers zijn zo duur

owja, ik sta ook open voor andere alternatieven

budget is 1000gulden
500euro ;)

• mad_dog
iemand weet iets over de 1801 en 1800 niks over kunnen vinden, behalve dat de 1801 meer vermogen heeft
(hij is nl goedkoper bij stassen.nl)

en nog ff in het begin ga ik er 2 boxen aan hangen, van die 45cm hoge boxen

later wil ik er dan sub bij hangen

en weer later 2 laatste +center

dit kan toch gewoon?
ook verschillende merken combineren enzow?
wat vinden jullie van de infinity reference 41 mk II

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik weet niks over die specifieke receiver, maar het aloude advies: Ga luisteren. Het kan best zijn dat die Infinity speakers (wat over het algemeen gewoon goede speakers zijn) jou helemaal niet bevallen. Iedere speaker heeft zijn karakteristieken - totdat je ze gehoord hebt weet je simpelweg niet of bepaalde speakers jou bevallen.

Met een budget van 500 euro, zou ik € 200 voor de versterker/receiver uitgeven (je moet daar wel een Marantz PM4000/PM4200 of NAD C300 in de aanbieding voor kunnen vinden) of anders iets minder uitgeven en een Denon PMA-255 o.i.d. kopen - die laatste zou je wel voor een 160 euro moeten kunnen vinden. Je kan natuurlijk ook overwegen om voor merken als Technisch e.d. te gaan. De rest van je geld gaat natuurlijk naar speakers.

Ga gewoon naar een goede hifi zaak, stap daar naar binnen en ga gewoon een middag luisteren. Een _goede_ hifi zaak kan je precies vertellen wat goed en wat niet goed is.

Geef mij maar een Warsteiner.

• mad_dog
aha, nee ik heb budget van max 650euro
dus kan iets hoger :D
ik dacht zelf aan een goede versterker en dan ergens boxen op de kop tikken (2)
later sub en 3 andere er bij

maar ik koop liever geen 2e hands, dus weet iemand misschien goede boxen+versterker of een naam van een goede hifizaak (k woon near rdam) (link is nog prettiger)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Prima versterker voor het geld.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• mad_dog
ik had gelezen op andere topics dat je moest gaan luisteren, dus school geskipt :D en naar correct gegaan

sotnd hele serie boxen en ik vond de infinity reference 41 mk II erg goed klinken

verder heb ik de volgende versterker gezien, helaas nog neit belusiterd, ga ik nog doen, maar de verkoper raade hem aan

yamaha rx-v 420

iemand ervaring mee? verder koop ik dan een losse cdspler erbij van marand ofzow voor 135 euro
ik hoop dat jullie wat opaanmerkingen kunnen maken, vergemakkelijkt de keuse 8-)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04

• mad_dog
ik dacht ik licht jullie ff in wat het is geworden

sony STR DE 475
samsung DVD m405
2X reference 41 mkII

ik heb de hele dag geluisterd in correct en bij its (:?) en uiteindelijk voor deze onderdelen gekozen, vind ze er mooi uit zien (zilver) en het klonk gewoon zwaar relax en de dvd speler speelt ook mp3's :D

(verkoper was erg goed, is dus geen 500 euro maar 750 euro geworden :'( )
Pagina: 1