Hoe direct Download en uitpakken uit zetten in XP

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:03
Ik zit met een vraagje hoe krijg ik direckt DL uit ..
want ik wil de gewoon weer hem gewoon weg kunnen schrijven ..

Maar als ik nu een bestand DL dan gaat hij gelijk beginnen met DL en dan geeft hij PowerArchiver open en dan kan ik hem uit kappen waar ik hem heen wil :(

Maar dat wil ik niet hoe zet ik dat weer uit op gewoon dat ik de vraag krijg wat ik er mee moet doen ;)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Tools > Folder Options > File Types > Ask Confirmation for download oid :{

• ravw
Op woensdag 27 maart 2002 22:24 schreef DR het volgende:
Tools > Folder Options > File Types > Ask Confirmation for download oid :{
Sorry maar ik kan het niet vinden .. PS wil je het ff in het NL houden mijn engels is niet echt een goede kan van mij ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 27 maart 2002 22:44 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Sorry maar ik kan het niet vinden
:X :X
PS wil je het ff in het NL houden mijn engels is niet echt een goede kan van mij ..
Ik zou niet weten hoe die opties in een NL windows heten.

Maar bij Folder Opties > Bestandstypes kun je toch hopelijk wel komen :?

klik op het bestandstype en dan Geavanceerd. Als je neit bij dat eerste stuk komt pak je een woordenboek ofzo.

Verwijderd

In verkenner: extra-->mapopties-->bestandstypen-->

klik op gewenste bestandstype en vink aan: openen na downloaden bevestigen (of niet).

Succes!

• ravw
Op woensdag 27 maart 2002 23:01 schreef fleut het volgende:
In verkenner: extra-->mapopties-->bestandstypen-->

klik op gewenste bestandstype en vink aan: openen na downloaden bevestigen (of niet).

Succes!
Ik had het algevonden maar wat ik ook doe het blijf zo :( ..

maar welk bestand type moet ik dan hebben voor alle DLL te laten vragen wat ik er mee moet doen ?

Verwijderd

ennuh, ... Hoe werkt dit in Win98 SE ?

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-04 12:43
zit dat niet onder de opties bij internet explorer :?

Ik heb dit ooit ooit gehad (bij ME) en ook niet gevonden, tenslotte maar weer een image teruggeplaatst.
Ik heb ook ff die tip onder xp gecheckt maar daar kan ik ook niets vnden,lijkt nij trouwens sterk dat ie onder filetypes zou moeten staan. Ik zou eerder zeggen 'weegave' maar daar zie ik ook niets :(

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Hmm.. ik had toevallig laatst ook die functie uitgezet (WinRAR opende direct elke gedownloade zipfile) maar nu heb ik dat dus idd weer aangezet onder
extra-->mapopties-->bestandstypen-->'ZIP'-->Geavanceerd-->"Openen na download bevestigen" en dat werkt bij mij prima!

Weet je zeker dat het geen instelling in PowerArchiver is??

Wees consequent, maar niet altijd

• MisterE
...euh, maar is dat 'openen na het downloaden' dan hetzelfde als dat ie meteen begint te downloaden wanneer je op een URL drukt

/* sorry hiervoor, gebruik al lange tijd geen IE meer.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

MisterE schreef op 18 augustus 2002 @ 11:46:
...euh, maar is dat 'openen na het downloaden' dan hetzelfde als dat ie meteen begint te downloaden wanneer je op een URL drukt

/* sorry hiervoor, gebruik al lange tijd geen IE meer.
ehh...nou als je nu op (bv) een zip file klikt dan gaat ie eerst vragen wat je ermee wil doen (openen/opslaan/annuleren) en dan klik je daarop en dan gaat ie pas downloaden.. zoals 'normaal' dus :)

Wees consequent, maar niet altijd

• MisterE
Ook schreef op 18 augustus 2002 @ 15:55:
[...]

ehh...nou als je nu op (bv) een zip file klikt dan gaat ie eerst vragen wat je ermee wil doen (openen/opslaan/annuleren) en dan klik je daarop en dan gaat ie pas downloaden.. zoals 'normaal' dus :)
ehh...ok, dan ligt dat aan die stomme vertalingen van M$.
Maarja, Opera is veel handiger omdat ik dan de Links kan overnemen met getright :)
Pagina: 1