Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Sorry maar ik kan het niet vinden .. PS wil je het ff in het NL houden mijn engels is niet echt een goede kan van mij ..Op woensdag 27 maart 2002 22:24 schreef DR het volgende:
Tools > Folder Options > File Types > Ask Confirmation for download oid
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Op woensdag 27 maart 2002 22:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het niet vinden
Ik zou niet weten hoe die opties in een NL windows heten.PS wil je het ff in het NL houden mijn engels is niet echt een goede kan van mij ..
Maar bij Folder Opties > Bestandstypes kun je toch hopelijk wel komen
klik op het bestandstype en dan Geavanceerd. Als je neit bij dat eerste stuk komt pak je een woordenboek ofzo.
Verwijderd
In verkenner: extra-->mapopties-->bestandstypen-->
klik op gewenste bestandstype en vink aan: openen na downloaden bevestigen (of niet).
Succes!
klik op gewenste bestandstype en vink aan: openen na downloaden bevestigen (of niet).
Succes!
Ik had het algevonden maar wat ik ook doe het blijf zoOp woensdag 27 maart 2002 23:01 schreef fleut het volgende:
In verkenner: extra-->mapopties-->bestandstypen-->
Succes!
maar welk bestand type moet ik dan hebben voor alle DLL te laten vragen wat ik er mee moet doen ?
zit dat niet onder de opties bij internet explorer 
Ik heb dit ooit ooit gehad (bij ME) en ook niet gevonden, tenslotte maar weer een image teruggeplaatst.
Ik heb ook ff die tip onder xp gecheckt maar daar kan ik ook niets vnden,lijkt nij trouwens sterk dat ie onder filetypes zou moeten staan. Ik zou eerder zeggen 'weegave' maar daar zie ik ook niets
Ik heb dit ooit ooit gehad (bij ME) en ook niet gevonden, tenslotte maar weer een image teruggeplaatst.
Ik heb ook ff die tip onder xp gecheckt maar daar kan ik ook niets vnden,lijkt nij trouwens sterk dat ie onder filetypes zou moeten staan. Ik zou eerder zeggen 'weegave' maar daar zie ik ook niets
Hmm.. ik had toevallig laatst ook die functie uitgezet (WinRAR opende direct elke gedownloade zipfile) maar nu heb ik dat dus idd weer aangezet onder
extra-->mapopties-->bestandstypen-->'ZIP'-->Geavanceerd-->"Openen na download bevestigen" en dat werkt bij mij prima!
Weet je zeker dat het geen instelling in PowerArchiver is??
extra-->mapopties-->bestandstypen-->'ZIP'-->Geavanceerd-->"Openen na download bevestigen" en dat werkt bij mij prima!
Weet je zeker dat het geen instelling in PowerArchiver is??
Wees consequent, maar niet altijd
...euh, maar is dat 'openen na het downloaden' dan hetzelfde als dat ie meteen begint te downloaden wanneer je op een URL drukt
/* sorry hiervoor, gebruik al lange tijd geen IE meer.
ehh...nou als je nu op (bv) een zip file klikt dan gaat ie eerst vragen wat je ermee wil doen (openen/opslaan/annuleren) en dan klik je daarop en dan gaat ie pas downloaden.. zoals 'normaal' dusMisterE schreef op 18 augustus 2002 @ 11:46:
...euh, maar is dat 'openen na het downloaden' dan hetzelfde als dat ie meteen begint te downloaden wanneer je op een URL drukt
Wees consequent, maar niet altijd
ehh...ok, dan ligt dat aan die stomme vertalingen van M$.Ook schreef op 18 augustus 2002 @ 15:55:
[...]
ehh...nou als je nu op (bv) een zip file klikt dan gaat ie eerst vragen wat je ermee wil doen (openen/opslaan/annuleren) en dan klik je daarop en dan gaat ie pas downloaden.. zoals 'normaal' dus
Maarja, Opera is veel handiger omdat ik dan de Links kan overnemen met getright
Pagina: 1